Gå til innhold

Conan Exiles har solgt «ekstremt bra»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra for dem.

 

Om de bare hadde gitt ut spillet sitt når det var ferdig, i stedet for å hive seg på det early access-tullet så hadde det kanskje blitt kjøpt her i gården også. Er redd for at de ender opp med å gjøre det samme som Ark-utviklerene gjorde - gi ut DLC før hovedspillet er ute av EA.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bra for dem.

 

Om de bare hadde gitt ut spillet sitt når det var ferdig, i stedet for å hive seg på det early access-tullet så hadde det kanskje blitt kjøpt her i gården også. Er redd for at de ender opp med å gjøre det samme som Ark-utviklerene gjorde - gi ut DLC før hovedspillet er ute av EA.

 

Hvorfor er early access en grunn til at du ikke er interessert i å kjøpe det ferdige spillet når det blir ferdig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er early access en grunn til at du ikke er interessert i å kjøpe det ferdige spillet når det blir ferdig?

 

Nå har jeg ikke sagt at jeg ikke er interessert i å kjøpe det når det er ferdig (selv om jeg nok aldri kjøper dette spillet uansett), men jeg ser i hvert fall to grunner til å ikke gjøre det.

 

Ark har vært i early access i to år til sommeren, ingenting i veien for at Conan blir like lenge i EA og når spillet da gis ut som et fullverdig spill vil jeg tro at antall aktive spillere er heftig redusert og dermed er det et fryktelig uinteressant spill. Eller så går de ut av EA for tidlig og dermed er spillet ufullstendig ved release.

 

Trodde Funcom var en ordentlig utvikler jeg, ikke et indieselskap som jo EA er myntet på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor er early access en grunn til at du ikke er interessert i å kjøpe det ferdige spillet når det blir ferdig?

 

Nå har jeg ikke sagt at jeg ikke er interessert i å kjøpe det når det er ferdig (selv om jeg nok aldri kjøper dette spillet uansett), men jeg ser i hvert fall to grunner til å ikke gjøre det.

 

Ark har vært i early access i to år til sommeren, ingenting i veien for at Conan blir like lenge i EA og når spillet da gis ut som et fullverdig spill vil jeg tro at antall aktive spillere er heftig redusert og dermed er det et fryktelig uinteressant spill. Eller så går de ut av EA for tidlig og dermed er spillet ufullstendig ved release.

 

Trodde Funcom var en ordentlig utvikler jeg, ikke et indieselskap som jo EA er myntet på.

Funcom er en utvikler som var iferd med å gå konkurs. Å slippe dette i Early access har reddet firmaet. De hadde gått konkurs under utvikllingen hvis de skulle ventet

Lenke til kommentar

 

 

Siden de gjør det så bra.. kan jeg få pengene tilbake for mitt eksemplar? :(

Det er vel bare å be om en refund fra Steam?

 

På hvilket grunnlag? at jeg ikke syntes det var noe bra \ uferdig? Noe jeg burde forvente når det er early access.

Du trenger ingen begrunnelse. Steam refunderer spill innen 14 dager uten spørsmål så lenge de ikke er spilt mer enn 2 timer.

Lenke til kommentar

Nysgjerrig på å hive meg på dette selv. Aldri vært særlig inne i sjangeren, men settlement-bygging i Fallout 4 ga meg faktisk såpass mye at jeg kunne tenkt meg et spill der den dele i større grad er vektlagt. Noen her som har kjøpt spillet og har noen tanker?

Se litt på YouTube er mitt råd, selv liker jeg byggingen her bedre enn i Fallout 4. Men du må belage deg på litt farming

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...