Gå til innhold

RYKTE: Dette skal være Samsung Galaxy S8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er positiv. Hjemknapp og fingeravtrykkleser på baksiden ser jeg på som bare positivt. Men hva er tasten på siden, under volumtasten?

Nå er og blir alt som hevdes frem til faktisk lansering, rykter, men ifølge SamMobile.com kan den knappen være ment for stemmeassistenten Bixby.

Endret av MrMire
Lenke til kommentar

hva bør man velge av mellom Samsung galaxy s8 edge eller den nye Iphone 8/x som kommer?

litt tidlig med tester ennå , men jeg vurderer å gå over til samsung , er så driit lei av batteri kapasiteten til apple, elendig kundeservice , og apple er dyyrt :) men noen som har noen mening på hva man bør velge? :)

Lenke til kommentar

Den ser pen ut, men kommer nok til å bli grisedyr. Angrer på at jeg ikke begynte å spare for lenge siden, min S6 begynner å synge på siste verset nå.

Den er jo en snaut to år gammel toppmodell?

 

Den bør jo være på nyeste software-versjon, Android 7, og fungere ypperlig generellt?

Lenke til kommentar

 

Den ser pen ut, men kommer nok til å bli grisedyr. Angrer på at jeg ikke begynte å spare for lenge siden, min S6 begynner å synge på siste verset nå.

Den er jo en snaut to år gammel toppmodell?

 

Den bør jo være på nyeste software-versjon, Android 7, og fungere ypperlig generellt?

 

Har ikke fått noen oppdatering enda, er fortsatt på 6.0.1. Og det er en ganske heftig ripe i glasset pluss et par irriterende bugs som at kameraet ikke klarer å fokusere og at skjermen skrur seg tilfeldig på av seg selv uten grunn mange ganger om dagen. Prøvd formatering, hjalp ikke.

 

Men utenom det jeg vet er bugs er det den beste telefonen jeg har hatt. Den har aldri hengt seg opp, batteriet er fortsatt svært godt og den går fortsatt ikke noe særlig mye treigere enn da jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

hva bør man velge av mellom Samsung galaxy s8 edge eller den nye Iphone 8/x som kommer?

litt tidlig med tester ennå , men jeg vurderer å gå over til samsung , er så driit lei av batteri kapasiteten til apple, elendig kundeservice , og apple er dyyrt :) men noen som har noen mening på hva man bør velge? :)

 

Foretrekker helt klart Samsung framfor det låste systemet til Apple. Men du får helt sikkert mange anbefalinger om Apple også. Er vel fordeler og ulemper med begge, til syvende og sist må man ta valget selv. Samsung er vel ikke akkurat billig det heller da...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...