Gå til innhold

Nintendo Switch får over 60 indie-spill i løpet av 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som en er nisje-spill som på ingen måte kan rettferdiggjøre den stive prisen. Switch kommer til å følge akkurat den samme trenden alle andre konsoller de har gitt ut etter NES. Den kommer til å selge bra men dø ut pga mangel på store titler. Mario/Zelda steinen er skviset for alt vannet for lenge siden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle som en er nisje-spill som på ingen måte kan rettferdiggjøre den stive prisen. Switch kommer til å følge akkurat den samme trenden alle andre konsoller de har gitt ut etter NES. Den kommer til å selge bra men dø ut pga mangel på store titler. Mario/Zelda steinen er skviset for alt vannet for lenge siden...

 

Nå har jeg ikke historien foran meg, men SNES, N64 og GameCube kan vel neppe kalles konsoller som følgte en trend der de døde ut?

Ja, Wiien vet jeg døde ut sakte men sikkert, men har ekstremt vanskelig for å tro det samme om de tre foregående.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle som en er nisje-spill som på ingen måte kan rettferdiggjøre den stive prisen. Switch kommer til å følge akkurat den samme trenden alle andre konsoller de har gitt ut etter NES. Den kommer til å selge bra men dø ut pga mangel på store titler. Mario/Zelda steinen er skviset for alt vannet for lenge siden...

 

At de er nisje-spill er vel også omtrent hele poenget. Jeg tror du misforstår, dette er jo billige indie-spill for kjøp i eShop. Synes det er kult at Nintendo kaster seg på indiekjøret, her har PS4 briljert de siste årene med masse bra indies til lave priser.

Lenke til kommentar

Av disse er det to spill som garantert blir skaffet. Yooka-Laylee.

 

Og jeg har vært fusen på et skikkelig advance war spilllenge nå, det ser ikke ut til å komme så da får jeg heller trøste meg med Wargroove.

 

Ellers så virket jo Flipping death litt spennende.

Lenke til kommentar

Fint at det kommer på plass, men viktigere for meg å få Gamecube på VC. Av erfaring ender jeg med å spille kun 10% av alle indiespill jeg kjøper og Nintendo for meg handler om spillene de lager selv.

 

PC er plattformen for alt annet.....

 

Har holdt av en konsoll som hentes fredag etter jobb; ev. er det nattlansering så hvis jeg ikke får sove henter jeg den kanskje rundt midnatt i morgen. Bare jeg kunne tatt meg fri på fredag......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...