Gå til innhold

TEST: Voyo V1 Mini PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er egentlig ikke en Mac Mini og ikke er produsert av Apple, hva slags tulleoverskrift blir da "Her er en ekstra liten Mac Mini. Den er ikke produsert av Apple".

 

Skal man kanskje også skrive "her er en ekstra god iPhone. Det er ikke en iPhone. Og heller ikke laget av apple. Og heter egentlig noe helt annet"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det er egentlig ikke en Mac Mini og ikke er produsert av Apple, hva slags tulleoverskrift blir da "Her er en ekstra liten Mac Mini. Den er ikke produsert av Apple".

 

Skal man kanskje også skrive "her er en ekstra god iPhone. Det er ikke en iPhone. Og heller ikke laget av apple. Og heter egentlig noe helt annet"

 

Poenget er at det er en Voyo Mac Mini. Din babbel om iPhone som ikke er iPhone blir meningsløs.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Prisen ligger på omtrent 2000 kroner før tull og avgifter.

Jeg trodde TEK var en mer seriøs nett-blekke en som så? Dette er rett og slett for dumt ..!

 

Man må gjerne være uenig med tollsatsene (hvilket jeg også er) eller lovverk/systemet rundt toll, men å lire av seg en slik setning i noe som skal være et nettsted med et snev av kredibilitet, er helt fjernt. Skriv gjerne et saklig innlegg om toll, og link for all del dit. Men redigert nå bort denne idiotiske setningen.

 

PS: På en blogg er det helt greit å komme med slike utsagn. Der forventer jeg det nærmest. Men tek.no har vel ikke nedgradert seg til en blogg..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det var fengende jeg da å lese. Det heter tull på svensk da  :love:

Rett og slett et utsagn som virkelig gir ordentlig mening: "tull og avgifter", og jeg personlig synes at det var mer oppsiktsvekkende å se at noen her på forumet tok seg nær av ordleken i artikkelen. Så en skribent / journalist kan ikke ha sin egen personlige agenda, å få påvirket andre, til å tenke det samme. Avgifter vekker følelser, og mange av oss synes det er for mange avgifter på det ene og det andre. I et globaliseringsperspektiv så er også tollavgifter rene giften, synes dere ikke vel?

 

Det er vel også på tide snart at avgiftene innad i EU-sonen blir harmoniserte, er dere ikke enig vel? Og forsendelser av varer mellom EU-land burde ikke være belemret med noe som helst tollavgifter. Da blir det på sin plass å bruke begrep som "tull".

 

Da synes jeg det er mer ille å lese eller høre på østlendinger som skriver (sier) at det eller den er helt konge. For meg gir det et slags barnslighetspreg, men så er jeg ikke en fullblods østlending selv heller da.

Endret av G
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Prisen ligger på omtrent 2000 kroner før tull og avgifter.

Jeg trodde TEK var en mer seriøs nett-blekke en som så? Dette er rett og slett for dumt ..!

 

Man må gjerne være uenig med tollsatsene (hvilket jeg også er) eller lovverk/systemet rundt toll, men å lire av seg en slik setning i noe som skal være et nettsted med et snev av kredibilitet, er helt fjernt. Skriv gjerne et saklig innlegg om toll, og link for all del dit. Men redigert nå bort denne idiotiske setningen.

 

PS: På en blogg er det helt greit å komme med slike utsagn. Der forventer jeg det nærmest. Men tek.no har vel ikke nedgradert seg til en blogg..?

Og i tillegg til dette er det faktisk hverken noe tull eller toll på hardware/elektronikk som dette ved import til Norge. Det eneste man betaler er moms som privatpersoner må gjøre på nesten alle varer de handler her i landet :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Prisen ligger på omtrent 2000 kroner før tull og avgifter.

Jeg trodde TEK var en mer seriøs nett-blekke en som så? Dette er rett og slett for dumt ..!

Man må gjerne være uenig med tollsatsene (hvilket jeg også er) eller lovverk/systemet rundt toll, men å lire av seg en slik setning i noe som skal være et nettsted med et snev av kredibilitet, er helt fjernt. Skriv gjerne et saklig innlegg om toll, og link for all del dit. Men redigert nå bort denne idiotiske setningen.

PS: På en blogg er det helt greit å komme med slike utsagn. Der forventer jeg det nærmest. Men tek.no har vel ikke nedgradert seg til en blogg..?

Og i tillegg til dette er det faktisk hverken noe tull eller toll på hardware/elektronikk som dette ved import til Norge. Det eneste man betaler er moms som privatpersoner må gjøre på nesten alle varer de handler her i landet :)

+1 ^-dette!

Vi lever i en tidsalder hvor en fokuserer på å føle seg krenket. (men det er ett verdt å påpeke at spøken har skapt forvirring blant leserne, noe som så klart ikke er ønskelig,.)

 

Synes de burde fått til å gjøre 6watt vifteløs..

Lenke til kommentar

Hvis det er egentlig ikke en Mac Mini og ikke er produsert av Apple, hva slags tulleoverskrift blir da "Her er en ekstra liten Mac Mini. Den er ikke produsert av Apple".

 

Skal man kanskje også skrive "her er en ekstra god iPhone. Det er ikke en iPhone. Og heller ikke laget av apple. Og heter egentlig noe helt annet"

 

Voyo har kalt produktet sitt "Voyo mac mini". Produktet er en ekstra liten Mac Mini som ikke er produsert av Apple, så derfor er overskriften det den er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...