Gå til innhold

Sony kan ha ny håndholdt konsoll på gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår meg ikke helt på patenter skjønner jeg.

 

Om denne patenten lå inne i 2015, vil ikke Nintendo Switch være i brudd med denne patenten da? Hvis ikke skjønner jeg ikke hva man skal med patenter.

 

Hadde ikke alle moderne spillkontrollere vært i brudd med - hvem nå enn som var først ute - da?

 

Men nei, skjønner ikke så mye av det selv.

Lenke til kommentar

 

Forstår meg ikke helt på patenter skjønner jeg.

 

Om denne patenten lå inne i 2015, vil ikke Nintendo Switch være i brudd med denne patenten da? Hvis ikke skjønner jeg ikke hva man skal med patenter.

Hadde ikke alle moderne spillkontrollere vært i brudd med - hvem nå enn som var først ute - da?

 

Men nei, skjønner ikke så mye av det selv.

 

 

Du kan ta patent på så og si hva som helst i USA og det meste går gjennom (90% av genene til mennesker er patentert). Greia der er at du må kunne forsvare patenten i en eventuell rettssak. Det eneste som jeg vet at har holdt gjennom en rettsak når det gjelder spillkontroller er D-Paden. Derfor microsoft sin er så svak når de "bare kunne" rappet nintendo eller sony sin.

 

EDIT: Rettsak blir litt hardt ord her. Høring passer vel bedre.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

En håndholdt som ser ut til å ikke være helt forferdelig å spille på? Det tror jeg ikke noe på..

 

Ja, jeg sikter til deg, Nintendo. 'Stikken' på new 3ds likte jeg ikke i det heletatt

Morsomme er at New 3DS koster mer en 5 inch oled Vita.

 

Helt utrolig at Nintendo kommer seg unna med og selge billig plastic for 80 % profit.

3DS ligger så langt bak i teknologi at du kan ikke sammenligne det med noe annet.

 

Fansen sa at de villa ha billig vare, så kjøpte de 3DS

6 måneder senere kjøpte de 3DS XL, og 2 år senere New 3DS, 

alle maskinvarene gjør akkurat det samme og bringer ingenting nytt innen grafikk. 

Utrolig at folk kan være så lettlurt av Nintendo.

Endret av Realzi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

En håndholdt som ser ut til å ikke være helt forferdelig å spille på? Det tror jeg ikke noe på..

 

Ja, jeg sikter til deg, Nintendo. 'Stikken' på new 3ds likte jeg ikke i det heletatt

Morsomme er at New 3DS koster mer en 5 inch oled Vita.

 

Helt utrolig at Nintendo kommer seg unna med og selge billig plastic for 80 % profit.

3DS ligger så langt bak i teknologi at du kan ikke sammenligne det med noe annet.

 

Fansen sa at de villa ha billig vare, så kjøpte de 3DS

6 måneder senere kjøpte de 3DS XL, og 2 år senere New 3DS, 

alle maskinvarene gjør akkurat det samme og bringer ingenting nytt innen grafikk. 

Utrolig at folk kan være så lettlurt av Nintendo.

Utromig at du faktisk tror det du skriver.

 

 

Anyhoo... Synes Sonu burde konsentrere seg om PS4 Pro inntil videre og vente med Vita 2. PS VR er ennå ung og dum og må modnes flr den får en bror.

Lenke til kommentar

Ganske så vanlig at selskaper tar slike patenter. Vi kommer nok aldri til å se en ny håndholdt ifra Sony. Da er det isåfall pga neste PlayStation blir en hybrid. Tror jeg da...

 

Er det dette du tenker på?: 

 

The rumors also suggest more robust cross-platform streaming, but there appears to be no need for this feature. Sony isn't about to make another Vita, and gamers can already play PS Now games on Sony Bravia TVs

 

http://www.tweaktown.com/news/49796/rumor-playstation-5-digital-set-top-box-console-hybrid/index.html

Ja hva legger man egentlig i hybrid her. Å kunne spille mobile spill på PS5 og Bravia TV fyller jo ikke akkurat styrken til Vita og PSP1 (spille på reise etc.).

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

 

En håndholdt som ser ut til å ikke være helt forferdelig å spille på? Det tror jeg ikke noe på..

 

Ja, jeg sikter til deg, Nintendo. 'Stikken' på new 3ds likte jeg ikke i det heletatt

Morsomme er at New 3DS koster mer en 5 inch oled Vita.

 

Helt utrolig at Nintendo kommer seg unna med og selge billig plastic for 80 % profit.

3DS ligger så langt bak i teknologi at du kan ikke sammenligne det med noe annet.

 

Fansen sa at de villa ha billig vare, så kjøpte de 3DS

6 måneder senere kjøpte de 3DS XL, og 2 år senere New 3DS, 

alle maskinvarene gjør akkurat det samme og bringer ingenting nytt innen grafikk. 

Utrolig at folk kan være så lettlurt av Nintendo.

Morsomt at du beskylder Nintendo for å selge overprisede varer når 32 GB minnekort til PS vita kostet 648 kroner en stund tilbake. Denne prisen hold seg høy helt til Sopny sluttet å selge minnekort som var på denne størrelsen i Europa. 3DS bruker helt standard SD kort der du kan få 128 gb til en tilsvarende pris som for et kort på 32 GB på vita. Kvaliteten har også vist seg å være middelmådig på PS vita kortene så det er ikke en forklaring på den høye prisen. Det er faktisk anbefalt at du ikke sletter filer fordi mange har opplevd at minnekortene ikke tåler mange skrivesykluser. Når den nye versjonen av Vita kom inkluderte de intern lagring i tillegg til minnekort, men du kan ikke bruke intern lagring samtidig som du bruker minnekort så dette er fullstendig bortkastet.

 

Videre inneholder posten din flere faktafeil.

3DS ble først lansert i Europa 25. mars 2011 mens 3DS XL, som er alternativet for dem som liker større skjerm, ble lansert. 27. juli 2012 (6 måneder senere?).

13. februar 2015 (2 år senere????) ble New Nintendo 3DS lansert med bedre hardware som du merker svært godt på mange spill, men spesielt på Hyrule Warriors Legends der framerate blir mye mer stabil. I tillegg ble 3D funksjonaliteten bedre.

 

Begge konsollene har mange feil, men ingenting irriterer meg mer enn lagringsmulighetene på PS Vita, men hvor lett berøringsskjermen på 3DS får riper er en god nummer 2 med tanke på hvor mange spill krever at du gnir skjermen frem og tilbake gjentatte ganger. Nyter fortsatt begge da, til tross for alt dette.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Forstår meg ikke helt på patenter skjønner jeg.

 

Om denne patenten lå inne i 2015, vil ikke Nintendo Switch være i brudd med denne patenten da? Hvis ikke skjønner jeg ikke hva man skal med patenter.

 

Det kommer an på hva de faktisk har patentert. Selv om tegningen viser en hel konsoll med masse detaljer kan det være en veldig spesifikk løsning de har patentert. Det er teksten man må lese for å finne ut hva som er patentert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...