Gå til innhold

Nintendo Switch vil ikke ha «Virtual Console»-støtte ved lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe problem (og forventet) at VC ikke er på plass ved lansering. Først og fremst skal jeg spille Zelda den første tiden.

 

Men jeg nesten forventer at Gamecube kommer på plass rimelig snart. Tror nesten jeg avventer kjøp av maskinen til dette er bekreftet og heller kjøper Zelda til WiiU i første omgang.

 

Har de gamle konsollene og spillene, men ønsker å spille de igjen og kanskje en noe forbedret utgave. For min del kan de godt gi ut Sunshine i en HD utgave som de gjorde med Windwaker. Gode minner fra partykvelder med Mario Party 4 og Bomberman Generation! :)

Lenke til kommentar

Min erfaring med VC og Wii var....

Selvfølgelig gledet jeg meg til det, tenk å spille gamle nes/snes spill igjen. Men nei, det endte opp med å kjøpe og laste ned de fleste favoritt spillene som man spilte i gamle dager. Etter et kort tid så sto dem bare der, tror ikke jeg har rørt Wii siden release når det kommer til VC.

For meg, overhyped drit men igjen så har vi hatt ganske mange nintendo konsoller siden snes, og det finnes veldig mange spill som jeg kunne tenkt meg å spille igjen på VC... Dessverre, mange av disse spillene er kjøpt opp eller det skal godt gjøres om dem kommer på VC til Nintendo.

VC setter jeg ikke store forventninger til, dessverre!

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...