Gå til innhold

TEST: Sony KD-65XE9305


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer dere til å få testet en del av de nye TVene som har blitt sluppet i år? Det hadde vært veldig interessant med en samletest av 2017-modellene. Jeg er interessert i bruke 10-15k på TV til høsten, så da hadde det vært fint å vite hva som er det beste kjøpet.

 

Det kan jeg garantere deg at vi skal ;)

 

- Niklas

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kommer dere til å få testet en del av de nye TVene som har blitt sluppet i år? Det hadde vært veldig interessant med en samletest av 2017-modellene. Jeg er interessert i bruke 10-15k på TV til høsten, så da hadde det vært fint å vite hva som er det beste kjøpet.

 

Det viktigste kriteriet ved kjøp av TV nå, hvis du ikke bytter med 1-2 års mellomrom, er å få for en med støtte for Dolby Vision, og HDR10. Sistnevnte er som regel tilstede når TVen har HDR støtte, men kun LG har hatt DV til nå. Det kan fort bli at DV tar over for HDR10 fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kommer dere til å få testet en del av de nye TVene som har blitt sluppet i år? Det hadde vært veldig interessant med en samletest av 2017-modellene. Jeg er interessert i bruke 10-15k på TV til høsten, så da hadde det vært fint å vite hva som er det beste kjøpet.

 

Det viktigste kriteriet ved kjøp av TV nå, hvis du ikke bytter med 1-2 års mellomrom, er å få for en med støtte for Dolby Vision, og HDR10. Sistnevnte er som regel tilstede når TVen har HDR støtte, men kun LG har hatt DV til nå. Det kan fort bli at DV tar over for HDR10 fremover.

Det er en av tingene vi skal sjekke ut ja. Som du sier så er det viktig at standardene for både i dag og fremtiden er på plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hm, jeg har et dilemma, jeg har lenge vurdert å kjøpe xd93 da jeg syntes den tv er den beste til under 15 k, men så kommer denne, er det nok av en oppgradering til at det vil lønne seg og vente til prisen går ned å heller gå for xe93?

Jeg gikk for LG B6 for 16k. Men den er jo 55" og du så kanskje etter 65"?

Lenke til kommentar

 

Hm, jeg har et dilemma, jeg har lenge vurdert å kjøpe xd93 da jeg syntes den tv er den beste til under 15 k, men så kommer denne, er det nok av en oppgradering til at det vil lønne seg og vente til prisen går ned å heller gå for xe93?

Jeg gikk for LG B6 for 16k. Men den er jo 55" og du så kanskje etter 65"?

Jeg vurderte den jeg og, men av diverse grunner har jeg slått fra meg den (2016) gen oled. Jeg vil faktisk heller ha en LED inntil videre. Ikke noe negativt om oled altså, det er fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...