Gå til innhold

Foto

Kontaktannonse; PC-spill

3 svar i denne tråden

#1 Nobes

Nobes

Bruker

• Medlemmer
  • 13 innlegg
  •   16. februar 2017

Skrevet 16. februar 2017 - 21:28

Hei!

Jeg er nyinnflyttet i Oslo, og kjenner ikke så mange her enda, og kunne tenkt meg å blitt kjent med litt nye folk. Jeg spiller en del data på fritiden og lurte på om det er noen som vil spille litt med meg over Discord? Er mann 30 og har samboer, så har ikke så mye tid til spilling, men prøver å få skvist inn litt et par dager i uken i snitt.

Send meg en PM om det høres interessant ut!

• 1

#2 WildCard_

WildCard_

Bruker

• Medlemmer
  • 34 innlegg
  •   14. desember 2011

Skrevet 17. februar 2017 - 00:01

Hei!

Jeg er nyinnflyttet i Oslo, og kjenner ikke så mange her enda, og kunne tenkt meg å blitt kjent med litt nye folk. Jeg spiller en del data på fritiden og lurte på om det er noen som vil spille litt med meg over Discord? Er mann 30 og har samboer, så har ikke så mye tid til spilling, men prøver å få skvist inn litt et par dager i uken i snitt.

Hei!

Er det noen spesielle spill du spiller per dags dato :) ?

• 0

#3 Nobes

Nobes

Bruker

• Medlemmer
  • 13 innlegg
  •   16. februar 2017

Skrevet 17. februar 2017 - 15:53

Hei!

Hei!

Er det noen spesielle spill du spiller per dags dato :) ?

Hei!

Akkurat nå spiller en del Rocket League, og har fått litt interessen opp for R6:Siege i det siste, er også glad i strategispill ala Civ6.

• 0

#4 0x7C5

0x7C5

Bruker

• Medlemmer
  • 103 innlegg
  •   7. desember 2016

Skrevet 31. mars 2017 - 10:42

Vi er en liten vennegjeng i slutten av 20-åra på utkikk etter flere å spille med.

Det foregår som regel på kveldene og helgene med tanke på jobb, barn og samboer/kone/kjæreste whatever.

Smite
Rocket League
ARMA 3
Town of Salem
er noen av spillene vi spiller.

Vi bruker TS3 til kommunikasjon men har en Discord på si for andre formål.

Dropp innom dersom du er interessert: https://discord.gg/Jy8YKwn

EDIT: Discord lenken

Dette innlegget har blitt redigert av 0x7C5: 2. april 2017 - 10:16

• 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere