Gå til innhold

Snart blir PlayStation VR trolig mye bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide latterlig å bruke "eye toy" som tracking på vr. Få bedre opløsning på brillene og kanskje flere gidder å kjøpe leke vr brillene.

 

Så positiv vi var da!

 

Sony kan melde om utsolgte produkter i en rekke land, og i følge. Eks Japan har ikke PS VR vært å få tak i siden åpningsdagen. Og det er flere mnd siden.

 

Mens lekebrillene dine nesten blir kastet etter forbrukerne? Vis meg gjerne logikken og argumentasjonen din bak ditt forsøk på å latterliggjøre. For den eneste du latterliggjør akkurat nå er det selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sony kan melde om utsolgte produkter i en rekke land, og i følge. Eks Japan har ikke PS VR vært å få tak i siden åpningsdagen. Og det er flere mnd siden.

 

Jeg tror nok de gjorde en lur avregning for å holde prisen nede, samt å la folk bruke utstyret de gjerne hadde fra før. Det er jo tross alt første generasjon med færre titler tilgjengelig og derfor er folk mer skeptisk til å betale feks 8000kr for et vr-headsett :p

 

Sony sitt headsett vil jo da senke terskelen for å øke villigheten til å gå inn i VR-markedet. Det kan føre til flere early adopters som igjen legger markedet for utvikling av neste generasjon VR og neste generasjon vR-spill.

 

Der sony har gjort det riktig, er å stille krav til bildeflyt osv til spillutvilkerne, for å unngå at folk blir sjøsyk.

 

Jeg tror på VR, men jeg håper ikke VR dør på grunn av teknologisk barriere og dagens prisnivå. Selv har jeg ikke VR per i dag

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...