Gå til innhold

RYKTE: Dette kan være vårt første glimt av en fungerende Galaxy S8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Angående konseptskissene: De kan vel ikke være så dumme at de plasser fingeravtrykksleseren rett ved siden av kameraet? Folk kommer jo til å gå rundt med fingeravtrykk på kameralinsa hele tida.

 

Misforstå meg rett, jeg digger å ha fingeravtrykksleseren på baksida, men den må være et stykke borte fra kameralinsa.

Lenke til kommentar

Samsung lærte fra S6 at mange av kundene deres vil beholde visse ting, og hvis Samsung fjerner dem, så selger de dårligere. Som f.eks hodetelefonutgang.

 

Men er de størrelsene virkelig seriøse? 5.8 og 6.2? 5.8 er jo i toppen av hva mange vil ha, og er en vanlig stor telefon, så den er grei. Ingen som er rundt 5.3 derimot? Men 6.2? Det kan umulig gå bra om det stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror selv de vil ha en 5.2 tommer stor telefon med en 5.8 stor skjerm inni cirka. Samme med s8 plus.

 

Det e det mange glemmer at skjermen blir mye større når de fjerner hjemknappen og minsker skinnene.

Fortsatt stort skjermareal. Og hvis mange glemmer at telefonen ikke er så stor egentlig så er det jo Samsung sitt problem. Om den er for stor, eller folk tror den er for stor er jo mye det samme egentlig. Så i så fall må de klare å spre den infoen og overbevise folk. Jeg tror det vil bli litt vanskelig, og mange vil uansett synes det er for stort. 

Lenke til kommentar

Synes specs var tamme fremdeles ikke 4 k skjerm til vr, ikke mere enn 4 gb ram hadde håpet på 6-8 ,64 gb lagring selv med mulighet for minnekort er ganske tamt.

Så hva er egentlig nytt? større skjerm men som reelt ikke blir så mye større pga hjemknapp og navigasjon tar plass i displayet. Usb ç ok den har mange hatt lenge nå , Litt kjappere prosessor ok iris scanner som også note 7 hadde. Ikke har de klart å fjerne kantene slik som på mi mix heller

ærlig talt er litt skuffet ....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes specs var tamme fremdeles ikke 4 k skjerm til vr, ikke mere enn 4 gb ram hadde håpet på 6-8 ,64 gb lagring selv med mulighet for minnekort er ganske tamt.

Så hva er egentlig nytt? større skjerm men som reelt ikke blir så mye større pga hjemknapp og navigasjon tar plass i displayet. Usb ç ok den har mange hatt lenge nå , Litt kjappere prosessor ok iris scanner som også note 7 hadde. Ikke har de klart å fjerne kantene slik som på mi mix heller

ærlig talt er litt skuffet ....

 

Kom igjen, du trenger ikke 4k på en så liten skjerm. Det vil slakte batteritiden og ærlig talt tror jeg de fleste vil ofre en hovedsakelig usynlig oppgradering fremfor 1/3 av batteriet. Dessuten er det snodig at du vil kjøre entusiast-VR på en mobiltelefon attpåtil med avrundede kanter. Å sikte seg inn på en mini-nisje (mobiltelefon-VR) innenfor en nisje (entusiastmarkedet for VR) virker som en dårlig forretningsmodell for en telefon som skal kjøpes av hvermannsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må ærlig innrømme at den ser fryktelig snasen ut, vet folk synes størrelsen høres litt vel mye ut, men med en STB ratio på ca 83% er det ikke sikkert 6,2"en blir noe særlig større enn en iphone plus. Stusser dog litt på plasseringen av fingeravtrykksensoren, den virker ikke helt ideell, men det er gjerne bare en tilvenningssak.

 

Stort pluss at de trosser den tåpelige trenden enkelte produsenter har kastet seg over for å gjøre mobilen tynnere, nemlig å fjerne jack pluggen. Så er det jo kjekt å høre at minnekort støtten er der og at de har tatt steget over til usb-c.

 

Mye spennende ved denne lanseringen, gleder meg! :)

Eit: en liten omformulering

Endret av aaaight
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håpløse størrelser, får folk større og større hender og dårligere syn?

 

Kanskje? :) jeg gikk selv fra 5,1" til 6".. var på forhånd passe skeptisk, men fysisk størrelse var tilnærmet lik iphone 7 plus så jeg tok sjansen. Var helt klart uvant i begynnelsen, men kom veldig fort inn i det. Jeg har ingen problemer med manøvrere mobilen med en hånd og det å ha en så stor skjermflate er rett og slett deilig :)

 

Min neste telefon kommer garantert til å ha samme skjermstørrelse, eller større ettersom STB ratioen bare blir bedre og bedre. Ps! Bruker størrelse 10 i hansker, som er helt gjennomsnittlig store hender såvidt jeg vet, og synet det er toppers ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil tippe økt tykkelse er ett resultat av batteriproblemene med note 7.

 

Etterforskningen til Samsung har vist at det var batteriet, ikke konstruksjonen som var problemet, Korean Agency for Technology Standards gjorde også en uavhengig undersøkelse og kom frem til samme konklusjon. Den kan hende tykkelsen har økt, men jeg vil tippe at det da er av andre grunner enn batteri problemene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dette kan bli min nye mobiltelefon, selv om jeg ikke liker glass på baksiden. Er heller ikke så lenge siden jeg kjøpte min nåværende Huawei P9. Regner med Huawei og de andre også kommer med nye modeller med nesten rammeløs skjerm.

 

Jeg håper selve mobiltelefonen ikke blir for bred. Grunnen til jeg ikke kjøpte Huawei Mate 8 eller Nexus 6P var bredden. Jeg hadde ikke lange nok fingrer til å holde dem ordentlig. Både Smasung Galaxy S7 og min Huawei P9 har akkurat perfekt bredde for mine hender.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...