Gå til innhold

Xbox utfordrer Counter-Strike-klaner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en lukket turnering hvor de fem klanene (X-Pec, MESED, Cadre, 23Skidoo og Salvation) har blitt invitert. I tillegg er det en klan som har kvalifisert seg via en konkurranse.

MESED suger bare for å si det mildt.. jeg har eid dem i 5on5

så mesed er ikke noe tess..

Eneste som holder dem gående er Dyret.. han er god

Xpec suger også

Lenke til kommentar
Eller at de ikke har registrert seg før nå som det har vært en nyhet som de er innblandet i ;).

 

Det er jo ikke så mange bedre claner i norge, og det er ikke sikkert de andre gode som kanskje ble spørt ikke kunne være med? Som fks. northern*.

kan godt hende det men av erfaring vet jeg at MESED og xpec suger...

Lenke til kommentar
Det er en lukket turnering hvor de fem klanene (X-Pec, MESED, Cadre, 23Skidoo og Salvation) har blitt invitert. I tillegg er det en klan som har kvalifisert seg via en konkurranse.

MESED suger bare for å si det mildt.. jeg har eid dem i 5on5

så mesed er ikke noe tess..

Eneste som holder dem gående er Dyret.. han er god

Xpec suger også

MESED kom vel bare med, fordi de er nokså kjente. :D

Lenke til kommentar
Eller at de ikke har registrert seg før nå som det har vært en nyhet som de er innblandet i ;).

 

Det er jo ikke så mange bedre claner i norge, og det er ikke sikkert de andre gode som kanskje ble spørt ikke kunne være med? Som fks. northern*.

kan godt hende det men av erfaring vet jeg at MESED og xpec suger...

Tror du er litt høy i hatten nå, gutt. Greit at X-Pec ikke er norges beste klan lenger, men tror neppe at du har noen sjanse mot de. Og MESED kan du bare ikke ta seriøst. Har selv spilt 5on5 mot de, og det var en god kamp. De "suger" ikke i det hele tatt. At du har klart å slått de en eller annen gang er ikke noe å skryte av. Tipper du ikke har fylt 16 enda?

Lenke til kommentar
Eller at de ikke har registrert seg før nå som det har vært en nyhet som de er innblandet i ;).

 

Det er jo ikke så mange bedre claner i norge, og det er ikke sikkert de andre gode som kanskje ble spørt ikke kunne være med? Som fks. northern*.

kan godt hende det men av erfaring vet jeg at MESED og xpec suger...

Tror du er litt høy i hatten nå, gutt. Greit at X-Pec ikke er norges beste klan lenger, men tror neppe at du har noen sjanse mot de. Og MESED kan du bare ikke ta seriøst. Har selv spilt 5on5 mot de, og det var en god kamp. De "suger" ikke i det hele tatt. At du har klart å slått de en eller annen gang er ikke noe å skryte av. Tipper du ikke har fylt 16 enda?

er nok 18 jeg lillegutt.. gamerne jeg spilte sammen med var alle over 18 år.

og jo dem er ikke noe tess. dem er elendige.. seff er dem gode men dem er elendige for og ha spilt så lenge

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...