Gå til innhold

Samsung har problemer med Nougat-oppdateringen sin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en 7edge kjøpt i Russland og fikk oppdateringen for tre uker siden så Samsung er i full gang. Merkelig at vi nordmenn tror at vi skal bli prioritert når vi er mindre folk i hele landet enn en landsby ellers i verden.. Og artikkelen her er jo ikke akkurat kvalitetssikret, mange hull..

Lenke til kommentar

Jeg har en 7edge kjøpt i Russland og fikk oppdateringen for tre uker siden så Samsung er i full gang. Merkelig at vi nordmenn tror at vi skal bli prioritert når vi er mindre folk i hele landet enn en landsby ellers i verden.. Og artikkelen her er jo ikke akkurat kvalitetssikret, mange hull..

 

Er ikke snakk om prioriteringer, men er så små forskjeller mellom firmware i forskjellige land at de burde absolutt ha klart å gi ut alle samtidig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg har en 7edge kjøpt i Russland og fikk oppdateringen for tre uker siden så Samsung er i full gang. Merkelig at vi nordmenn tror at vi skal bli prioritert når vi er mindre folk i hele landet enn en landsby ellers i verden.. Og artikkelen her er jo ikke akkurat kvalitetssikret, mange hull..

 

Er ikke snakk om prioriteringer, men er så små forskjeller mellom firmware i forskjellige land at de burde absolutt ha klart å gi ut alle samtidig.

 

Det står da beviselig i artikkelen at Samsung kommer til å innføre nye teknologier for det norske telenettet i den nye oppdateringen. Altså vil de teste dette skikkelig først. Da er det jo naturlig at det tar lengre tid enn i markeder der disse teknologiene ikke er støttet av telenettet?

 

Sony xperia har fått ikke noe problem der . Samsung klarer ikke og leverer

Hvis du sier det så:

http://www.xperiablog.net/2017/01/20/sony-appears-to-have-pulled-android-nougat-firmware-for-xperia-z5-users/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hmmm, S7 har da VoLTE allerede?

Ikke minst, S6 har både VoLTE og WiFi-tale. Er det ikke disse teknolgiene som testes? Hvorfor er det da så vanskelig å teste en testet teknologi?

 

 

Om du har produktkode NEE og legger inn den britiske Nougat-oppdateringen manuelt (produktkode OXA) så aktiveres jo Wifi Tale hos Telenor på S7/S7 Edge, så jeg forstår ikke helt hva mer de trenger å teste når tjenesten alt fungerer i en eksisterende versjon som er sluppet av programvaren.

Lenke til kommentar

Det er jo standard prosedyre fra Samsung dette her. Jeg kan garantere at den oppdateringen ikke kommer før S8 har vært i butikkene en god stund. Det er sånn de gjør det hver gang.... lover og lover, men ender alltid opp med å komme etter at neste generasjon telefoner er i butikkene.

 

S7'en min er jeg så misfornøyd med at jeg vurdere å gå tilbake til S5'en min........

 

 

Det er jo for meg helt tydelig hvorfor de gjør dette......

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...