Gå til innhold

Se video av den intense nye spillmodusen i Titanfall 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Titanfall 2 når det var Black Friday tilbud, men hadde ikke rørt det før helgen som var nå.

 

Utrolig undervudert spill, koser meg i multiplayer og alt av innhold er gratis sier sitt. Synd at spillerbasen er utrolig liten, da spesielt på PC. Kommer til å dø ut helt om ikke noe spesielt skjer.

Lenke til kommentar

Kjøpte Titanfall 2 når det var Black Friday tilbud, men hadde ikke rørt det før helgen som var nå.

 

Utrolig undervudert spill, koser meg i multiplayer og alt av innhold er gratis sier sitt. Synd at spillerbasen er utrolig liten, da spesielt på PC. Kommer til å dø ut helt om ikke noe spesielt skjer.

 

Håper du gir singleplayer en sjanse også. Utrolig bra (dog kanskje litt kort) og er den beste singleplayer-campaign jeg har spilt på mange år.

 

Er enig i at det kanskje er litt dødt på PC på MP, men spiller man på "riktig" tid på døgnet så ER det folk i alle moduser. Er en sjanse for at det bare blir Attrition som blir virkelig levende framover, men når Respawn (utviklerne) kommer med den nye matchmakingen så blir nok ting bedre.

 

De gjør det slik at du kan velge flere (sikkert opp til 3) spillelister og søke i og så prøver den å matche en av de du vil. Litt som i Rocket League kanskje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet trenger mer singleplayer innhold ikke kun multiplayer.

Det eneste dette spillet trenger er en større spillerbase. Flere MP-maps hjelper som regel på dette.

 

Singleplayeren var veldig bra, men la de heller jobbe på en større SP-utvidelse eller eventuelt spare det til Titanfall 3 (hvis det blir noe). Å lage en forhasted singlerplayer DLC blir bare å skade en allerede bra SP.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...