Gå til innhold

TEST: Bragi The Headphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil nå ikke si at de er en konkurrent. 6,5 av 10 når lyden er så dårlig er latterlig, da det er nettopp lyden som skal yte....

 

Og det at prisen er omtrent lik styrker jo ikke akkurat argumentet for å velge disse foran earpods. Earpods er i det minste imponerende på hvor strømlinjeformet bruken er, selv om lyden ikke er noe å rope hurra for.

Lenke til kommentar

The Dash virker forresten kjempefint nå etter ørten oppdateringer.

Før var det sånn at jeg måtte ha mobilen mer eller mindre opp i headsettet, men nå virker det kjempefint.

 

Legger den fra meg på treningssenteret og går rundt å gjør det jeg skal uten at det faller ut.

 

Pluss løpe og svømmemodusen er kjempefin, og at den annonserer klokken hver hele time og når du putter de i :)

Lenke til kommentar

The Dash virker forresten kjempefint nå etter ørten oppdateringer.

Før var det sånn at jeg måtte ha mobilen mer eller mindre opp i headsettet, men nå virker det kjempefint.

 

Legger den fra meg på treningssenteret og går rundt å gjør det jeg skal uten at det faller ut.

 

Pluss løpe og svømmemodusen er kjempefin, og at den annonserer klokken hver hele time og når du putter de i :)

 

Helt enig, The dash har blitt mye bedre med oppdateringer (selv om de fremdeles ikke holder alt det som ble lovet under kickstarter perioden). Synes igrunn lydkvaliteten er bra også, selv om jeg personlig ikke har mye å sammenligne med. De spiller høyt og klart. Bassen er for meg meg mer enn nok, men det er avhengig av riktig propper; fikk aldri noe skikkelig trøkk med de som fulgte med..

 

Egentlig skal vel The headphone ha bedre komponenter enn the Dash, så jeg synes det er rart de får såpass tyn på lydkvalitet i denne testen. Å bruke de som handsfree fungerer dårlig på the Dash også, merkelig nok så fungerte det for meg bedre på eldre firmware tidligere

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...