Gå til innhold

GUIDE: Android 7.0 Nougat vs Android 6.0 Marshmallow Så mye raskere ble vår Xperia X av å bli oppdatert til Nougat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet når Android 7 kommer på z5 premium?

 

Etter litt googling fant jeg dette:

"The roll-out has started for the Sony Xperia Z5 family too, with updates to the Z5, Z5 Compact and Z5 Premium starting on 17 January 2017."

 

Og dette:

"Sony has halted the rollout of the Nougat 7.0 OTA to all devices"

"..the company said that it has received reports of "inconsistencies related to audio playback via third-party apps and SD card encrypted data read performance" and it has identified the cause. It is now working on fixing the bug and resuming the OTA with the updated and fixed firmware."

 

Så vil vel komme snart.

 

Jeg fikk 7.0 til min Xperia X Performance i Desember, null problemer :)

Lenke til kommentar

Når det først snakkes om lettkjørthet.

 

Hva er systemkravene til 7.0 vs. 6.0 som operativssystem? Vil eldre mobiltelefoner i praksis kunne kjøres med 7.0, eller er de grunnleggende elementene i 7.0 så tungkjørte at det ikke egner seg på mobiler med svak CPU og som er lite utrustet med internminne (RAM) ?

Lenke til kommentar

At nye operativsystemer følges av påstander om bedre ytelse har vært rutine gjennom mine 30 år i bransjen. I praksis tror jeg med sikkerhet jeg kan telle de tilfellene dette har holdt stikk på en hånd. At man opplever en katastrofal reduksjon i ytelse er langt mer vanlig. For å oppleve forbedring i ytelse forutsettes det som oftest en maskinoppdatering i samme slengen, men man klarer sjelden måle så stor ytelses-økning som maskinvarens økte kapasitet skulle tilsi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...