Gå til innhold

Snart vi langt flere spill kjøre mye bedre på PlayStation 4 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

YES :D

 

Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen.

Hvordan er det med viftelyd? ¨Jeg har en vanlig ps4 og den letter nesten når jeg spiller. Viftelyden er horribel. Noen spill er verre enn andre vel og merke. The witcher 3 fks er grusomt

 

Lurer på om du bare må forsone deg med den lyden om du tar steget for å oppgradere også, for min har tendenser hvor den bråker noe sinnssykt. Dog mulig jeg bare var veldig uheldig med den jeg fikk. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

 

 

YES :D

 

Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen.

Hvordan er det med viftelyd? ¨Jeg har en vanlig ps4 og den letter nesten når jeg spiller. Viftelyden er horribel. Noen spill er verre enn andre vel og merke. The witcher 3 fks er grusomt

 

Lurer på om du bare må forsone deg med den lyden om du tar steget for å oppgradere også, for min har tendenser hvor den bråker noe sinnssykt. Dog mulig jeg bare var veldig uheldig med den jeg fikk. 

Min bråker ingenting, har en Samsung Pro SSD, tro det har litt å si på varmen. Også må maskinen helst stå litt frittstående for seg selv, og helst ikke på gulvet. Dårlig deal å putte den inn i såkalte TV benker ihvertfall...Hvis man ikke støvsuger hjemme en gang i uken eller mere bør man støvsuge PlayStation :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

YES :D

 

Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen.

Hvordan er det med viftelyd? ¨Jeg har en vanlig ps4 og den letter nesten når jeg spiller. Viftelyden er horribel. Noen spill er verre enn andre vel og merke. The witcher 3 fks er grusomt

 

Helt ok, ingen problemer, eneste er 1 gang når jeg lastet inn FF 15 så begynte viften og bråke noe i det helvete.

Tenkte et kort sekund(faen nå har jeg falt i fellen)

men så stoppet det rett etter og aldri laget den lyden igjen,  kan være at den jobber mer når den installerer ting , har ikk vanlig Ps4 så vet ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...