Gå til innhold

Conan Exiles topper Steams bestselgerliste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ut i fra tilbakemeldingene fra spillere på steam, virket det som om folk ikke var helt overbevist: en dårlig kopi av Ark, dårlig serverkapasitet( det er jo ikke uvanlig i early) elendig kampsystem, en overfladisk verden som mangler "LORE" og generelt dårlig grafikk. Men det ser ut til st noen liker det allikevel. Jeg har ikke spillt det selv, men har store forhåpninger til det. Det hadde vært så kult om norsk spillindustri kunne måle seg med den svenske- eller den polske. ( paradox pg cd red)

Lenke til kommentar

En gjenganger jeg ser på steam reviews er at folk kjøper seg inn i early access med forventninger om at alt skal fungere like godt som et ferdigstilt spill, og legger igjen negative reviews av den grunn.

Ut ifra det jeg har sett fra spillet er det ganske bra til å være enda et open world survival spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter det jeg har sett av kampsystemet har jeg absolutt ikke noe tro på at dette er et "konge spill" imbasnur. For det første er jeg klok av skade fra tidligere FunCom (online) spill for det andre ser ikke dette spillet ut til å være bra i det hele tatt. Er veldig negativ over hvor stakato\hakkete å hvor lite skil som ser ut til å være involvert i den kavingen i kampen som jeg så i video klippet. Jeg er ikke 14\18 lenger så at man kan fly rundt naken gjør det egentlig bare mer Corny en interessant, jeg ser allerede for meg alle som flyr rundt nakene (ikke bare det men de har så usannsynelige proporsjoner at det må være en veldig flink Kirurg tilgjengelig) å synes det er kjempe moro, ikke akkurat det jeg er ute etter om jeg først skal bruke de få timene jeg har nå til spilling...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

ARK suger balle, til og med fans av ARK spiller det jo ikke lenger så hva er poenget? Hva er server cappen på Conan Exiles?

 

Rust har 200 og er fortsatt et av de mest spilte spillene på Steam mens ARK er død sammenlignet. Hvorfor i all verden går de ARK ruten når RUST er så mye mer vellykket?

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Etter det jeg har sett av kampsystemet har jeg absolutt ikke noe tro på at dette er et "konge spill" imbasnur. For det første er jeg klok av skade fra tidligere FunCom (online) spill for det andre ser ikke dette spillet ut til å være bra i det hele tatt. Er veldig negativ over hvor stakato\hakkete å hvor lite skil som ser ut til å være involvert i den kavingen i kampen som jeg så i video klippet. Jeg er ikke 14\18 lenger så at man kan fly rundt naken gjør det egentlig bare mer Corny en interessant, jeg ser allerede for meg alle som flyr rundt nakene (ikke bare det men de har så usannsynelige proporsjoner at det må være en veldig flink Kirurg tilgjengelig) å synes det er kjempe moro, ikke akkurat det jeg er ute etter om jeg først skal bruke de få timene jeg har nå til spilling...

 

Hvis penis blir for stor for deg så er det fullt mulig å scale den ned under char creation. Man er bare nekked etter at man har daua, ellers har man på seg klær/armor. Kampsystemet har litt å gå på, ingenting å si på det. Jeg synes dette har meget bra potensiale, testet også "Age of Conan" og var ikke veldig fornøyd da. Dette er noe helt annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synes Conan ligner mye mere på Reign og Kings enn Ark og Rust. 

 

Servercap er vell 70, om det ikke var 100.

Nice, 70-100 er ganske bra for et spill som også mye npc content.

 

Jeg og en kompis spilte litt Singel-player/Coop igår hvor vi hadde på "God-mode" og bare for rundt, og det var utrolig mye NPC rundtom, veldig kult å være i den landsbyen. Når/hvis de får til kampsystemet og laggen, kan jeg se for meg at det kan bli veldig kult å dra dit med et stort clan og slakte ned hele landsbyen ^^

Lenke til kommentar

ut i fra tilbakemeldingene fra spillere på steam, virket det som om folk ikke var helt overbevist: en dårlig kopi av Ark, dårlig serverkapasitet( det er jo ikke uvanlig i early) elendig kampsystem, en overfladisk verden som mangler "LORE" og generelt dårlig grafikk. Men det ser ut til st noen liker det allikevel. Jeg har ikke spillt det selv, men har store forhåpninger til det. Det hadde vært så kult om norsk spillindustri kunne måle seg med den svenske- eller den polske. ( paradox pg cd red)

 

ARK sugde når det kom, det har blitt enormt mye bedre.

Må på en måte gi det karakter etter utgangspunktet

 

Funcom er ikke norsk lenger, i det hele tatt. Tror de la ned siste rest i norge nå i høst

Lenke til kommentar

At det ligger på toppen på twitch har vel også noe med at de betalte folk for å spille det, så det kommer vel neppe som en overraskelse.

 

Får bare håpe de ikke gjør som ARK og SELGER dlc når spillet fortsatt er i early access, noe som er helt grusomt kvalmt. Jeg er ufattelig glad for at jeg aldri har rørt ark, eller støttet den business-modellen de kjører. De burde skamme seg.

 

Selv syntes jeg spillet ser rævva ut.

Lenke til kommentar

At det ligger på toppen på twitch har vel også noe med at de betalte folk for å spille det, så det kommer vel neppe som en overraskelse.

 

Får bare håpe de ikke gjør som ARK og SELGER dlc når spillet fortsatt er i early access, noe som er helt grusomt kvalmt. Jeg er ufattelig glad for at jeg aldri har rørt ark, eller støttet den business-modellen de kjører. De burde skamme seg.

 

Selv syntes jeg spillet ser rævva ut.

 

I forhold til CoD da? Jeg har alle de store survival spillene som det kan sammenlignes med. Conan har best grafikk med stor margin, combaten er ikke dårligere enn noen av de andre.

Lenke til kommentar

 

ut i fra tilbakemeldingene fra spillere på steam, virket det som om folk ikke var helt overbevist: en dårlig kopi av Ark, dårlig serverkapasitet( det er jo ikke uvanlig i early) elendig kampsystem, en overfladisk verden som mangler "LORE" og generelt dårlig grafikk. Men det ser ut til st noen liker det allikevel. Jeg har ikke spillt det selv, men har store forhåpninger til det. Det hadde vært så kult om norsk spillindustri kunne måle seg med den svenske- eller den polske. ( paradox pg cd red)

ARK sugde når det kom, det har blitt enormt mye bedre.

Må på en måte gi det karakter etter utgangspunktet

 

Funcom er ikke norsk lenger, i det hele tatt. Tror de la ned siste rest i norge nå i høst

 

 

Funcom har et studio i Oslo hvor Conan Exiles utvikles og et i USA hvor de blant annet jobber med Anarchy Online, Age of Conan og The sercret World.

Endret av *martin*
Lenke til kommentar

 

Etter det jeg har sett av kampsystemet har jeg absolutt ikke noe tro på at dette er et "konge spill" imbasnur. For det første er jeg klok av skade fra tidligere FunCom (online) spill for det andre ser ikke dette spillet ut til å være bra i det hele tatt. Er veldig negativ over hvor stakato\hakkete å hvor lite skil som ser ut til å være involvert i den kavingen i kampen som jeg så i video klippet. Jeg er ikke 14\18 lenger så at man kan fly rundt naken gjør det egentlig bare mer Corny en interessant, jeg ser allerede for meg alle som flyr rundt nakene (ikke bare det men de har så usannsynelige proporsjoner at det må være en veldig flink Kirurg tilgjengelig) å synes det er kjempe moro, ikke akkurat det jeg er ute etter om jeg først skal bruke de få timene jeg har nå til spilling...

Hvis penis blir for stor for deg så er det fullt mulig å scale den ned under char creation. Man er bare nekked etter at man har daua, ellers har man på seg klær/armor. Kampsystemet har litt å gå på, ingenting å si på det. Jeg synes dette har meget bra potensiale, testet også "Age of Conan" og var ikke veldig fornøyd da. Dette er noe helt annet

 

Det var akkurat det som var problemet, bra du fokuserer på det som er minst viktig for meg av det jeg nevner ...

 

ps: Se "Pamela" i skikkelig fight fra 1 min å utover her -

 

Imponernde kamp teknikk (ironi)

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...