Gå til innhold

ANMELDELSE: Total War: Warhammer - Realm of the Wood Elves


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du har litt feil perspektiv angående poengsummen til angivelsen, problemet med opprinnelige Warhammer Total War var at verden ikke føltes ut som warhammer (i tillegg til mangel på formasjoner, kjedelige unit stats og taktikk utover flanking i Battles). For eksempel etter å slått ut orkene og vampire Counts er the Empire en fredelig idyllisk plass. Dette fikset Call of the beastmen med beastmen faksjoner som popper opp i skogene rundt i empire som drakwald forest, dette er loren warhammer fans er kjennt med og det er også dette Wood Elves adder til spillet. En unik skog som er lukket for outsiders og er en viktig del av spillet. I tillegg kan Wood elves dra rundt world roots og poppe opp hvor som hels på kartet det er skog, dette ble kjedelig nok bare en annen versjon av dwarven underway men dæven så viktig Wood elvsn er. Det burde også være mye større diplomatic penalty for å trespasse i Athel Loren.

Wood Elves hæren er også veldig true til loren med at det er en glass cannon og avoidence hær med god range med unntak av Wood spirits. Spillet har tatt seg opp noe veldig, det eneste det mangler nå er Dark Elf Slaving raids, Skavens, Spille isolationist Ulthuhan som kommer inn og saves the day mot chaos på slutten, lizardmen som gjennom magi ødelegger verden med at de prøver å tolke  the old ones tekster, ogre Kingdoms som bøller trade routes og det som gjør meg mest glad og tilgivende til CA er at vi faktisk får Chaos Dwarves, the infamous Dawi Zharr of Zharr Naggrund! geeken i meg får orgasme av tanken :) GW og Age of Shitmar can suck ma balls!

Virker som mods er tingen som vil redde Battles, trodde spillet skulle ligne på Rome 1 med tanke på unit stats, men istedenfor fikk vi kjedelige T1, T2, T3 units fra Rome 2.

 

Edit: Btw The Moot halflings mod please :D Hobbitene/halflings i Warhammer er ikke som i Lord of the Rings, de er grådige fete og late skapninger som ikke har noe i mot å jobbe som kokk for ogre krigsherrer og lage delicious long pig barbeques :)

Endret av Gunman1986
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tenker du har litt feil perspektiv angående poengsummen til angivelsen, problemet med opprinnelige Warhammer Total War var at verden ikke føltes ut som warhammer (i tillegg til mangel på formasjoner, kjedelige unit stats og taktikk utover flanking i Battles). For eksempel etter å slått ut orkene og vampire Counts er the Empire en fredelig idyllisk plass. Dette fikset Call of the beastmen med beastmen faksjoner som popper opp i skogene rundt i empire som drakwald forest, dette er loren warhammer fans er kjennt med og det er også dette Wood Elves adder til spillet. En unik skog som er lukket for outsiders og er en viktig del av spillet. I tillegg kan Wood elves dra rundt world roots og poppe opp hvor som hels på kartet det er skog, dette ble kjedelig nok bare en annen versjon av dwarven underway men dæven så viktig Wood elvsn er. Det burde også være mye større diplomatic penalty for å trespasse i Athel Loren.

 

Wood Elves hæren er også veldig true til loren med at det er en glass cannon og avoidence hær med god range med unntak av Wood spirits. Spillet har tatt seg opp noe veldig, det eneste det mangler nå er Dark Elf Slaving raids, Skavens, Spille isolationist Ulthuhan som kommer inn og saves the day mot chaos på slutten, lizardmen som gjennom magi ødelegger verden med at de prøver å tolke  the old ones tekster, ogre Kingdoms som bøller trade routes og det som gjør meg mest glad og tilgivende til CA er at vi faktisk får Chaos Dwarves, the infamous Dawi Zharr of Zharr Naggrund! geeken i meg får orgasme av tanken :) GW og Age of Shitmar can suck ma balls!

 

Virker som mods er tingen som vil redde Battles, trodde spillet skulle ligne på Rome 1 med tanke på unit stats, men istedenfor fikk vi kjedelige T1, T2, T3 units fra Rome 2.

 

Edit: Btw The Moot halflings mod please :D Hobbitene/halflings i Warhammer er ikke som i Lord of the Rings, de er grådige fete og late skapninger som ikke har noe i mot å jobbe som kokk for ogre krigsherrer og lage delicious long pig barbeques :)

 

Takk for en konstruktiv kommentar :) Jeg ser definitivt at lore og hvordan spillet føles er desto viktigere for ivrige fans av Warhammer-universet. Som sagt likte jeg utvidelsen, og 6 er - tross det folk ofte tenker - en nokså god karakter :) Vil dermed si den ikke er like "revolusjonerende" som Age of Charlemagne til Total War: Attila, for eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for en konstruktiv kommentar :) Jeg ser definitivt at lore og hvordan spillet føles er desto viktigere for ivrige fans av Warhammer-universet. Som sagt likte jeg utvidelsen, og 6 er - tross det folk ofte tenker - en nokså god karakter :) Vil dermed si den ikke er like "revolusjonerende" som Age of Charlemagne til Total War: Attila, for eksempel.

 

Det er godt poeng, Attila added i alle fall tilbake Family lines fra alle de andre total war spillene tilbake. Fra det perspektivet er Warhammer Total nok flere steg i feil retning med mer og mer simplifisering av både Battles og campaign. Savner fortsatt economic Growth i byene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...