Gå til innhold

LG har vist frem en forsmak på G6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

https://www.quora.com/Far-East-Movement-band-In-the-song-Like-a-G6-what-does-G6-refer-to

 

 

Apparently they didn't even realize there's such a thing as a G6 until after they decided to use the line "Fly like a G6".  But yes, it does mean the Gulfstream G650, or "G6" as Gulfstreams are more popularly known.


Here's Kev Nish's answer from an interview with Far East Movement  (http://www.modernbeats.com/hit-t...


 

 

 

 

Krummet skjerm er de på vei bort fra det?

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Krummet skjerm er de på vei bort fra det?

 

Var vel kun G4 som prøvde dette??

 

Hadde vel vært greit med SD835 chip for å være med i kappløpet :)

 

Synes synd på alle Samsungs konkurrenter som ikke er Huawei og Apple. De har en temmelig bra konkurransefordel.

 

LG har jo essensielt to valg:

Komme med SD821 samtidig som S8 lanseres, og komme med en SD835 versjon et par måneder senere.

Vente til SD835 leveringene kommer inn og så begynne å selge G6, mens S8 har vært i salg i 1-2 mnd uten konkurranse.

 

Samsung lager Exynos, Samsung lager Snapdragon. Og Samsung selger mange telefoner, og de selger telefonene så fort de kan. Altså med en gang de lager chiper så sender de alle til S8 fabrikken. Helt til de har nok S8 på lager til å lansere. Og så spiser det opp så mye chiper per uke som Samsung trenger. Hvis det er noen til overs kan LG kjøpe. Så når de får er nok usikkert, og det avhenger av Samsung sine salgstall.

 

Samme gjelder resten. Vil du ha ny Pixel, Sony, OnePlus, Xiaomi osv. så kommer de alle bak S8 i køen. Gøy situasjon :)

Lenke til kommentar

 

 

Krummet skjerm er de på vei bort fra det?

 

Var vel kun G4 som prøvde dette??

 

Hadde vel vært greit med SD835 chip for å være med i kappløpet :)

 

 

Min rimelige LG Spirit LTE har krummet skjerm, og da ligger den bedre i bukselommen også. Jeg tipper det er en rekke LG-modeller som fikk krummet skjerm når det stod på som hottest.

 

Skjermen på den har heller aldri fått en eneste brist, noe jeg tror skyldes at det må være en noe plastikkaktig skjerm. Når jeg tar på en moderne Sony mobilskjermsoverflate så grøsser jeg litt fordi jeg kjenner at det er et annet materiale (mer glassaktig) enn det jeg er vant med. Min LG Spirit LTE føles mykere ut på skjermflaten. Men, skjermen har ikke fått særlig riper. Jeg har ikke beskyttelsesfilm. Av og til så har den ligget i bukselommen, av og til falt i gulvet og bakken. Av og til i mobiletuiet. Det er en kjempebra telefon, med akkurat passe skjerm 4,7" til å passe i bukselommen. Selvsagt ikke noe å surfe med, men når gadd jeg å surfe i fra en mobil likevel. Da er det bedre å ha nettbrett i tillegg framfor en phablet tenker nå jeg.

 

Helst så liker jeg å surfe fra PC så ofte som mulig. Der det finnes ordentlig mus og tastatur.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...