Gå til innhold

Stem på ditt favorittspill fra spillåret 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at jeg bare har spilt Mafia 3 så blei det jo en enkel affære.

Med mindre ikke BF1 beta telles, men det tviler jeg på, uansett for seint, kom jo aldri noe som frista å prøve i 2016 uansett.

 

Samme for meg også. Har kjøpt diverse spill i 2016, men for det meste eldre spill til billig penge. Men har likevel kjøpt og spilt ( dog ikke rundet ) Watch Dogs 2.

 

Kjøpte også Uncharted 4, ville garantert stemt på det, men følte det ikke rett ettersom det fortsatt er i plasten.

Lenke til kommentar

Lett for meg, har spilt mest bf1 og er vel det jeg har likt mest i løpet av året. (For utenom Divinity: Original Sin2 men det er jo fortsatt i ea, så det blir vel beste spill til neste år.) Så stemmer på bf1.
Deus Ex skuffet med kontroller og rpg følelse.
Civilization VI føles halferdig (som civ v i begynnelsen).
Overwatch var gøy i en måned , til alle andre blei steingod og public ikke var morsomt lengere (og manglet ultrawide støtte).
Titanfall 2 er kjøpt, men ikke spillt enda. (mest for single player, for mye hopp å sprett i mp)

Endret av per parker
Lenke til kommentar

Jeg må si for meg blir det Rainbow Six Siege. Startet med spillhistoriens verste launch, men nå? nå begynner vi å snakke! Har fått tilbake godfølelsen jeg hadde når jeg først begynte med cs for det som må være 12 år sia. Maken til adrenalin! Har spillt det meste som har komt ut av kompetitive spill de siste årene, dette tror jeg er det beste jeg har prøvd på lenge.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg bare har kjøpt 3 spill fra 2016 av de store. X-COM 2, Doom og blood and wine til Wicher 3.

 

Jeg  vippet lenge mellom X-com og Doom, men doom gikk av med stemmen fordi FPS sjangeren virkelig trengte dette spillet!

Ah glemte x-com2. Trodde det kom på slutten av 2015, men det kom jo i begynnelsen av 2016.. Jaja, for sent å forandre stemme nå.

Lenke til kommentar

Den evige utfordinger med slike avstemminger, er jo at folk flest har spilt forsvinnende få av de listede spillene, og at man kun har kjøpt, likt og stemt på det man prioriterer, uten mulighet for et reelt sammenligningsgrunnlag. Litt det samme som at Toyota vinner "alle" fornøydhets-målinger fordi det er flest Toyota-eiere....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...