Gå til innhold

SNIKTITT: En av favorittmobilene våre har blitt bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fingeravtrykkleser på låseknappen?

 

Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det.

 

På tide å bruke fingertrykkleser som minus!

 

Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin.

Så la vær å bruk den da.

Man må ikke bruke den selv om den er tilgjengelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fingeravtrykkleser på låseknappen?

 

Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det.

 

På tide å bruke fingertrykkleser som minus!

 

Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin.

Leste kjapt gjennom anmeldelsen, og kunne ikke se at man bruke fingeravtrykksleseren. Altså at det er valgfritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fingeravtrykkleser på låseknappen?

 

Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det.

 

På tide å bruke fingertrykkleser som minus!

 

Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin.

var du den samme som ble forbanna på bilindustrien da de leverte radio og cd spiller som standard i alle nye biler, fordi du ikke hører på musikk i bilen?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

 

fingeravtrykkleser på låseknappen?

...

Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin.

Man må ikke bruke den selv om den er tilgjengelig

 

Poenget hans er vel at han må legge fingeren der siden den på låseknappen. Fingeravtrykket kan jo leses av tlf selv om han ikke benytter funksjonen.
Lenke til kommentar

Et forslag til artikkel, eller artikkelfokus:

 

Fortell gjerne litt om skjermstørrelsesutviklingen. Personlig så liker jeg ikke phablets som telefon, mens andre elsker dette. Når flatet phablet-trenden ut, eller når vil den flate ut? Nå er gjerne ikke 5,3" for phablet å regne, men for noen så kan de ekstra tiendedelstommene blir litt mye økning. Jeg er veldig fornøyd med LG Spirit LTE sin 4,7" størrelse. Så jeg kvier meg for å måtte kjøpe ny telefon en gang (da det nok er på vei ut av markedet), da jeg vet at denne størrelsen går an å ha foran i bukselommen, så jeg kan få grillet testiklene litt nå og da (det synes jeg er en viktig egenskap).

 

Et spørsmål:

Telefonen ser fryktelig blank ut i lakken. Det blir gjerne et glatt grep (såpestykkeform har den også), spesiellt med fuktig regnvåt hånd. Går det an å kjøpe andre deksler? Hvor sterk er skjermkrummingen på K10-2017 kontra LG Spirit LTE?

Endret av G
Lenke til kommentar

 

fingeravtrykkleser på låseknappen?

 

Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det.

 

På tide å bruke fingertrykkleser som minus!

 

Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin.

Så la vær å bruk den da.

Man må ikke bruke den selv om den er tilgjengelig

Hvordan funker det når fingeravtrykkleseren sitter på låseknappen?

Lenke til kommentar

 

fingeravtrykkleser på låseknappen?

 

Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det.

 

På tide å bruke fingertrykkleser som minus!

 

Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin.

var du den samme som ble forbanna på bilindustrien da de leverte radio og cd spiller som standard i alle nye biler, fordi du ikke hører på musikk i bilen?

Hae? Hva har musikk i bilen å gjoere med dagelig biologisk verifiering av din position, dine bilder, dine samtaler dine meninger på internet and so on...

Lenke til kommentar

 

 

fingeravtrykkleser på låseknappen?

...

Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin.

Man må ikke bruke den selv om den er tilgjengelig
Poenget hans er vel at han må legge fingeren der siden den på låseknappen. Fingeravtrykket kan jo leses av tlf selv om han ikke benytter funksjonen.
Det kan sikkert være noe i det, men uten at leseren er arkivert, så blir vel ikke informasjonen videresendt?

Men nå er ikke jeg særlig paranoid av meg da.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...