Gå til innhold

Ny trailer viser hvordan du bygger imperiet ditt i Conan Exiles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser sikkert greit ut dette... Men det er jo Funcom....

 

Ja det er Funcom......noe som betyr enten at der kommer til å bli heeelt rått....eller at det flopper totalt. Sitter fremdeles med lyst til å spille Anarchy Online, men har ikke tid. Det er det eneste virkelig massive online spillet som har appellert til meg. Hadde trua på Age of Conan, men der gikk de skikkelig ska av seg. Får håpe de har lært, og at de endelig klarer å utnytte det enorme potensialet i Conan univers.

 

Dersom dette fungerer så gir det jo muligheter for å bygge inn flere elementer etterhvert....

Lenke til kommentar

 

Ser sikkert greit ut dette... Men det er jo Funcom....

 

Ja det er Funcom......noe som betyr enten at der kommer til å bli heeelt rått....eller at det flopper totalt. Sitter fremdeles med lyst til å spille Anarchy Online, men har ikke tid. Det er det eneste virkelig massive online spillet som har appellert til meg. Hadde trua på Age of Conan, men der gikk de skikkelig ska av seg. Får håpe de har lært, og at de endelig klarer å utnytte det enorme potensialet i Conan univers.

 

Dersom dette fungerer så gir det jo muligheter for å bygge inn flere elementer etterhvert....

Likte AoC veldig godt selv. Synd at folk følte seg så snytt på alle problemene og mangel på innhold i starten at de bare ga det opp og aldri gav det en ny sjanse.

Lenke til kommentar

Dæven dette kan bli bra, har ikke så mye tro på Funcom men hvis en person klarer å lage Rust som er av de beste spillene de siste årene (alltid på 10 mest spilte spill på steam) så må da Funcom klare å lage et bra pvp survival game med pve element.

Men Funcom hørte for mye på carebearsn med Age of Conan developmenten, og pvp ble helt sidelined i starten. Håper Funcom har lært og driter i carebearsn, gjør spillet fritt med stor player cap 200 players på et kart og offisielle servere så blir det en knallbra suksess. Gjør det så likt Rust som mulig bare med pve dybde.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

 

 

Ser sikkert greit ut dette... Men det er jo Funcom....

 

Ja det er Funcom......noe som betyr enten at der kommer til å bli heeelt rått....eller at det flopper totalt. Sitter fremdeles med lyst til å spille Anarchy Online, men har ikke tid. Det er det eneste virkelig massive online spillet som har appellert til meg. Hadde trua på Age of Conan, men der gikk de skikkelig ska av seg. Får håpe de har lært, og at de endelig klarer å utnytte det enorme potensialet i Conan univers.

 

Dersom dette fungerer så gir det jo muligheter for å bygge inn flere elementer etterhvert....

Likte AoC veldig godt selv. Synd at folk følte seg så snytt på alle problemene og mangel på innhold i starten at de bare ga det opp og aldri gav det en ny sjanse.

Spilte det i flere år selv, men jo mere de prøvde å ordne på balanseringen på karakterer f.eks jo verre ble det. Spillet var jo helt fantastisk fram til du ble lvl 20, så dalte det innholdsmessig etter det. Derfor tviler eg på at de blir helt ferdig med dette spillet også før det lanseres. Dessuten er vel survival sjangeren på dalende popularitet. Hadde de lagd ett rpg til denne verdenen så hadde eg kjøpt det med en gang.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...