Gå til innhold

TEST: GPSforbarn Viksfjord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe forbasket tull!

 

Hva eg gjør med mine barn mtp sporing osv er en sak mellom meg og de.

 

Å bo i urbane strøk i dag er ikke det samme som for bare 20 år siden. Og det å kunne få et varsel hvis barnet plutselig forsvinner ut av et definert område et konge.

 

Men vil denne klokken varsle hvis klokken blir fjernet fra armen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Men vil denne klokken varsle hvis klokken blir fjernet fra armen?

 

Det kan jeg svare deg at den har en slik funksjon ja.

Har en søster som kjøpte dette til barnet sitt for å nå kontakt med siden du har så og si alle funksjoner som en basic mobil har utenom å skrive meldinger tilbake, men du kan gi talemeldinger tilbake.

Lenke til kommentar

Var nesten som å henge et helt veggur på hånden. Må jo være mulig å lage et produkt som utnytter mer av fronten til faktisk skjerm og halverer tykkelsen til denne?

At dere i testen har satt størrelsen til et pluss er nesten helt uforståelig. Virker som når ting lages til barn trenger en ikke tenke på praktisk design eller ergonomi. Et annet godt eksempel er barnesykler som veier 10-12 kilo på et barn som veier kanskje 15. Hvordan hadde en voksen syntes det var å sykle på en sykkel som veier 40-60 kilo? Designere for slike produkter har tydeligvis mye å ta tak i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det beste er at disse fåes til under 200kr på ebay, mens selgeren her tar 2000 for de. Klokken heter forressten q60 gps klokke.

 

Hahah dagens firma ditta. Putter den i boks inkluderer et kontantkort og 10 ganger prisen. Takk ebay som gjør det lett for forbrukeren og ikke la seg lure av tulle selskaper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne versjonen som testes her heter forøvrig Q90 på diverse "kina butikker" og er litt dyrere enn Q60 som ikke har touch og litt mindre skjerm (mulig den har noen flere funksjoner, uten at jeg helt klarer og se dem). Men fortsatt ganske vill provisjon denne butikken tar for å sette inn ett SIM kort. Og hva de legger i "laget for norske forhold" er jeg nyskjerrig på for er akkurat samme appen som jeg har til Q60 kjøpt på ebay. ÆHar hatt den på minstemor i en måneds tid, og er strålende fornøyd. Tror TEK også missforstår det de tror er pulsmålere, sensoren på baksiden er vel den som benyttes for varsling om klokken taes av.

Endret av Kristian K
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Klokken er av elendig kvalitet. Vi har benyttet den helt vanlig ogden har sluttet å virke. DVi sendte den først en gang tilbake og fikk beskjed om at den var utsatt for "fukt". Klokken har vært i helt vanlig bruk, ikke badet eller dusjet med. Vi fikk tilbud om å kjøpe ny klokke for 900 kroner og takket ja til dette. Har vært ekstremt forsiktig med bruken etter dette, men akkurat det samme skjedde igjen. Mulig klokken er fuktskadet, men da er den av ekstremt dårlig kvalitet og ikke i nærheten av verdt pengene.Ligg langt unna dette produktet. Vil bare skape frustrasjon.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...