Gå til innhold

Mass Effect 2 er gratis på PC akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at 1 og 3 koster 77 kroner på Origin. Lurt å brenne igjennom 1eren før man spiller toeren?

 

Ja. Selvfølgelig kan en begynne hvor som helst i hvilken som helst serie. Men mener det egner seg svært dårlig til denne serien/trilogien. Det er såpass handlingstungt at det blir ganske meningsløst. Dette er ikke Mario Party 8 for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar

Mass Effect er uansett ett så bra spill at jeg ville ha startet med det :) Stikker seg litt negativt ut at det er litt knotete kontrollere og slikt, men teknisk sett er det vel sikkert noe grafikk mods der ute som kan hjelpe på den fronten om det er behov ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mass Effect er uansett ett så bra spill at jeg ville ha startet med det :) Stikker seg litt negativt ut at det er litt knotete kontrollere og slikt, men teknisk sett er det vel sikkert noe grafikk mods der ute som kan hjelpe på den fronten om det er behov ?

 

Det absolutt største problemet med mass effect 1 rent grafisk er de lav oppløste teksturene de helt uforståelig har valgt å putte i trynet til Garrus, å at de 10 år etter release ikke har fikset dette som jeg nekter å tro at er noe annet enn en glitch/feil. Har irritert meg noe grenseløst over det hver gang jeg har spilt gjennom umoddet mass effect, men finst nå heldigvis mods som importerer teksturene fra mass effect 2 som omsider fikser denne latterlige feilen  :blink:

Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt blind men av me blur å movie grain å kjør i 1440p så synes jeg graffiken er leverlig.

 

Grafikken er helt fin den, ser jo at spillet er noen år gammelt men absolutt ikke noe som plager meg. Det som irriterer meg med grafikk er ett singelt sett av teksturer på ett ansikt i spillet. 

 

I spoileren viser et bilde av ansiktet hans før og etter mod fiks, ganske betydelig, å ettersom det er kun han som har så lave tekstur oppløsninger i ansiktet nekter jeg å tro at det er noe annet enn en feil fra bioware sin side. 

 

Minor spoilers i bildet i spoileren som viser hvordan en karakter du ikke møter før en liten stund i spillet ser ut samt noe tekst som kan spoile en liten del av spillet. 

 

 Garrus_Face.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...