Gå til innhold

SNIKTITT: Samsung dobler lysstyrken med sine nye QLED-TV-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som noen av variantene er buet, men virker som denne merkelig trenden med buede TVer er i ferd med å bli mer uvanlig allikevel?

 

AtW

 

Jeg fatter ikke konseptet med buer. Har man en eller annen lyskilde i bakgrunnen, så blir den reflektert som en lang strek utover skjermen. Det er utrolig irriterende. Jeg vil ha flat!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Håper Q8 kommer i flat ikke buet. Uansett, spennende og prisen blir interessant. !!

 

Jeg kommer til å vente helt til nesten jul og da har nok denne TV'n vært på markedet en liten stund og prisen deretter. (Håper jeg).

 

Det vil den. Sånn er det alltid. Tver som blir annonsert tidlig på året får du ofte til halvpris under black friday evt romjul/januarsalg.

Lenke til kommentar

Samsung Q9 blir rett og enkel i designen.

Den nye toppmodellen får navnet Q9, og er langt fra like spradende som den nåværende 9-serien. Rammene rundt selve skjermen minner nesten om en syltynn bilderamme, hvor ytterkanten er i børstet, mørk aluminium. Og ikke minst har skjermen blitt flat igjen, etter at de to foregående modellene har vært kurvet.

Dette liker jeg veldig godt. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg fjorårets 8-serien sin flate variant, men med denne nye Q9 undrer jeg litt om jeg kanskje skal vente.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

2000 nits? Må vel bruke solbriller når man ser HDR video da :p

Q8 med sine 1500 nits må vel være lovende og passende styrke?? For meg virker Q8 veldig lovende og drømmer om det allerede. lol.

Jeg hadde jo i utganspunktet lyst å kjøpe KS7005, men hadde is i magen da den var som billigst. Håper det lønte seg for nå er jeg sugen på Q8.

 

Min nåværende TV er : 37LG2100

Med andre ord, gammel, ikke en gang full HD, trolig 720p. Ja, det er på tide å bytte ut.

Endret av funkweb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...