Gå til innhold

RYKTE: Dette kan være neste toppmodell fra Sony


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Én ting å merke seg er imidlertid at telefonen ser fryktelig tynn ut, og rammene rundt skjermen er også svært tynne

 

Verdt å merke seg, at vi ser på et bilde av et bilde. Det som får telefonen til å se fryktelig tynn ut er, at vi ser på et bilde, som er tatt på skrå fra siden, av et bilde, som er tatt rett ovenfra av en fysisk telefon (antakeligvis). Litt dårlig måte å "kopiere" et bilde på, men det var kanskje eneste mulighet fotografen hadde...

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjesp! Det begynner å bli en stund siden noen kom med noe nytt. En telefon med full funksjonalitet kombinert med skjerm på under 4" og vekt under 80 gram hadde vært noe. Enda en murstein som knapt får plass i ryggsekken har jeg ikke bruk for.

 

Jeg har en tidsmaskin du kan få låne av meg om 2002 frister. 4 tommer blir neppe normen igjen, så god tur skal det være.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Gjesp! Det begynner å bli en stund siden noen kom med noe nytt. En telefon med full funksjonalitet kombinert med skjerm på under 4" og vekt under 80 gram hadde vært noe. Enda en murstein som knapt får plass i ryggsekken har jeg ikke bruk for.

Jeg har en tidsmaskin du kan få låne av meg om 2002 frister. 4 tommer blir neppe normen igjen, så god tur skal det være.

 

Folk må gjerne bruke telefoner med hjul for min del. Problemet er mangel på alternativer. Folk er forskjellige, og det gjelder også preferanser og behov for telefoner. Jeg tror ikke på noen måte at alle vil løpe til nærmeste butikk for å kjøpe en mini-smarttelefon, men for noen hadde det vært perfekt. Det er ikke uten grunn at iPhone SE stjeler en betydelig andel av salget fra Apple's fullsize telefoner.

Endret av mmm...
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...