Gå til innhold

2017 er her. Dette er lanseringene vi venter på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel også ventet lansering av DCR-GH5 fra Panasonic, etter at de har teaset med en del specs og vist frem en prototyp i glassbur i etpar måneders tid nå siden de gikk ut med at den var under utvikling.

Panasonics pressekonf skal visstnok finne sted allerede i morgen (4. januar).

Lenke til kommentar

 

Det er vel også ventet lansering av DCR-GH5 fra Panasonic [...]

DMC-GH5?

 

 

Jepp, DMC- var det. GH5. Den etterlengtede oppfølgeren til GH4.

 

img_gh5.jpg

http://www.panasonic.com/global/consumer/lumix/gh5.html

 

Pressekonferanse: "January 4th at 10am Las Vegas time." (iht. 43rumors.com som også har postet en mer utfyllende lekkasje om kameraets spesifikasjoner nå i dag)

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Blir veldig artig å se hvordan Ryzen legger seg i pris, såvidt jeg kunne se fra testene så vil disse cpuene gå i konkurranse med socket 2011 cpuene til Intel, ikke 1151 cpuene..Det vil si bedre ytelse i applikasjoner som klarer å utnytte mange kjerner, litt lavere i spill f.eks som er kjent for å være dårlig på å bruke mer enn 2 kjerner, gjerne bare 1

Lenke til kommentar

For de som virkelig bryr seg om prosessorer, er det likevel toppmodellene som gir mest spenning, altså arvtagerne til Core i7-6700K og Core i5-6600K.

 

Bestilte i7 6700k på Black Friday tilbud, til 2800kr, men har ikke tatt den i bruk enda, pga har ikke funnet noen gode tilbud på hk enda.

Hva er normal pris ved lansering av ny CPU?

Burde jeg benyttet meg av angreretten på i7 6700k, og vente til i7 7700k blir lansert ?

Lenke til kommentar

Bestilte i7 6700k på Black Friday tilbud, til 2800kr, men har ikke tatt den i bruk enda, pga har ikke funnet noen gode tilbud på hk enda.

Hva er normal pris ved lansering av ny CPU?

Burde jeg benyttet meg av angreretten på i7 6700k, og vente til i7 7700k blir lansert ?

 

2800 kr er fin pris for 6700K. 7700K vil nok koste ~1000 kr mer enn det. Nå kommer jo snart Z270 hovedkorta da, så du kan jo vente på de, men de du må du jo betale full pris for.

Lenke til kommentar

Spent på tilgjengelighet og pris på Asus Maximus IX Extreme. Ser ut som den kommer med monoblock for kjøling av CPU, VRM og m.2 SSD. Regner med at prisen blir temmelig stiv, men med inkludert monoblock som dekker såpass mye så slipper jeg jo kjøp av EK Supremecy Evo, kjøleløsning til m.2 SSD og eventuelt kjøling av VRM.

 

Hadde tenkt til å gå for GTX 1080 Ti nå og avvente bytte av resten av maskinen til Skylake-X, men dette hovedkortet alene virker såpass interessant at det fort frister å bytte ut hele kassa, peise på med vannkjøling og det hele med en gang. Har jo egentlig innsett at HDET plattformen er relativt meningsløst for meg i all den tid mainstreamplattformen tilbyr høyere klokkefrekvenser og bedre IPC som er det mest relevante med tanke på spilling som er det jeg bedriver 99% av tiden.

 

Min nåværende i7-3960X går nok da inn i serveren, så da kan jo den brukes til ting og tang som eventuelt har godt av ekstra kjerner.

Lenke til kommentar

HEDT henger for langt etter ja. Det er vanvittig irriterende for det er ikke pengene det står på egentlig. Kan fint ta meg råd til det. Om de hadde ligget 6mnd etter istedenfor 18-24mnd etter kunne jeg taklet det.

 

Det som blir spennende er 2018, om Intel går for 6c på mainstream. Men de holder vel kjeft i håp om at jeg kjøper Kaby først. 

Lenke til kommentar

Enn hva med Samsung? Når annonserer de produktene sine? Jeg er litt nysgjerrig på Q-LED, men mer relevant for meg personlig, er om de lanserer en ny ekstern SSD. Samsung T4 f. eks. Var på vei til å kjøpe en 256GB minnepenn, men når disse SSDene er så små, og har enda høyere ytelse, er det et strålende alternativ. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...