Gå til innhold

Her er de mest innbringende spillene på Steam fra 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at total war er på lista. Vi har nå kommet til et punkt der nye total war spill har så lite med de tidligere spillene at man kan sammenligne de med rainbow six serien.

 

Warhammer har like mye med Medieval 2 å gjøre som Vagas har med Rouge Spear.

 

Jeg installerte nettopp Medieval 2 og det er et så mye bedre spill enn alle laget senere. Det er vel det siste total war spillet man kan spille uten mods. Mens mods er påkrevd i de andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at total war er på lista. Vi har nå kommet til et punkt der nye total war spill har så lite med de tidligere spillene at man kan sammenligne de med rainbow six serien.

 

Warhammer har like mye med Medieval 2 å gjøre som Vagas har med Rouge Spear.

 

Jeg installerte nettopp Medieval 2 og det er et så mye bedre spill enn alle laget senere. Det er vel det siste total war spillet man kan spille uten mods. Mens mods er påkrevd i de andre

Er du helt seriøs? Hva skulle Warhammer hatt med Medieval å gjøre? Warhammer tar for seg en fantasiverden mens Medieval tar for seg en historisk 'nesten'-simulering av middelalderen. 

 

Jeg vil tro de fleste som spiller de forskjellige TW spillene er ganske fan av tidsperioden eller universet som det tar sted. Jeg for eksempel er blodfan av Rome og Rome 2, men jeg hadde aldri stilt krav til at det skulle vært likt f.eks Medieval. Det hadde jo ødelagt hele Total War serien.

Endret av Myti
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Synd at total war er på lista. Vi har nå kommet til et punkt der nye total war spill har så lite med de tidligere spillene at man kan sammenligne de med rainbow six serien.

Warhammer har like mye med Medieval 2 å gjøre som Vagas har med Rouge Spear.

Jeg installerte nettopp Medieval 2 og det er et så mye bedre spill enn alle laget senere. Det er vel det siste total war spillet man kan spille uten mods. Mens mods er påkrevd i de andre

 

Er du helt seriøs? Hva skulle Warhammer hatt med Medieval å gjøre? Warhammer tar for seg en fantasiverden mens Medieval tar for seg en historisk 'nesten'-simulering av middelalderen. 

 

Jeg vil tro de fleste som spiller de forskjellige TW spillene er ganske fan av tidsperioden eller universet som det tar sted. Jeg for eksempel er blodfan av Rome og Rome 2, men jeg hadde aldri stilt krav til at det skulle vært likt f.eks Medieval. Det hadde jo ødelagt hele Total War serien.

Du skjønner tydeligvis ikke hva jeg snakker om. Jeg snakker ikke om tidsepoker jeg snakker om konsepter.

 

Shogun 1 til medieval 2 er samme konsept samme spill. Så går de lengre og lengre unna slik at det nesten ikke er noe igjen av total war når du kommer til Atilla. Og i warhammer er det ikke noe igjen av den vi så i Shogun 1 eller Rome 1 eller medieval 2.

Lenke til kommentar

 

Gledelig å se No Man's Sky der. Viser at godt håndverk, fantastisk gameplay og tilfredsstillende historie er viktigere enn noen gang.

 

For ikke å glemme overselgende markedsføring.

Kan vi håpe at mange har skjønt at "pre order" er noe dritt? Og at markedsføring er akkurat det - markedsføring. Reklame. Eller overdrivelser som vi kaller det andre plasser.

Lenke til kommentar

 

 

Gledelig å se No Man's Sky der. Viser at godt håndverk, fantastisk gameplay og tilfredsstillende historie er viktigere enn noen gang.

 

For ikke å glemme overselgende markedsføring.

Kan vi håpe at mange har skjønt at "pre order" er noe dritt? Og at markedsføring er akkurat det - markedsføring. Reklame. Eller overdrivelser som vi kaller det andre plasser.

Stemmer det, men så skal det sies at i NMS's tilfelle var det flere ting som senere viste seg å være direkte feil, og ikke en ren overdrivelse;)

Lenke til kommentar

 

Hvordan kan det stemme at The Sims 3 fra 2009 er på listen over de 100 mest solgte spillene for 2016?

 

Må jo være noe feil her vel?

 

Kjenner ikke spillet så godt, men mye det har mye microtransactions?

 

AtW

 

 

 

Det hadde jeg ikke tenkt på. Ser ut som om det har microtransactions ja.

 

Men uansett rart at det kan være så innbringende etter 7 år vel?

Lenke til kommentar

Egentlig interessant at Dota 2 når så høyt, det viser jo at f2p er meget lukrativt. Soullet kostet neppe like mye som i utvikling som en del av de andre på lista.

 

Veldig viktig å huske at Steam kreves for å spille Dota 2, men ikke for de andre spillende, så ikke sjokkerende at Valve spillene alltid ligger på den lista der vært eneste år.

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan kan det stemme at The Sims 3 fra 2009 er på listen over de 100 mest solgte spillene for 2016?

 

Må jo være noe feil her vel?

 

Kjenner ikke spillet så godt, men mye det har mye microtransactions?

 

AtW

 

 

 

Det hadde jeg ikke tenkt på. Ser ut som om det har microtransactions ja.

 

Men uansett rart at det kan være så innbringende etter 7 år vel?

 

 

Sikkert endel «hvaler».

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...