Gå til innhold

TEST: Lenovo Vibe C2 Power


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige?

Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon?

Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball.

 

Hei, krj72!

 

Alle produktene vi tester på Tek vektes etter pris, og en telefon til 1200 kroner vil dermed kunne få like høy karakter som en til 7000 – forutsatt at den gir mye igjen for pengene. Karakteren speiler hvor godt produktet yter relativt sett, i forhold til prisen. Håper svaret var oppklarende :-)

 

– Torstein

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige?

Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon?

Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball.

 

Vi du også si at 99% av alle biler som selges burde få karakteren 1/10, fordi de ikke har like gode materialer, akselerasjon og toppfart som en superbil til 10 millioner?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere skriver at den har hurtiglading, men hvordan fungerer denne hurtigladingen?

 

Hei!

 

Hurtigladingen virker å være Lenovo-spesifikk, men sannsynligvis vil også andre ladere (eksempelvis Motorola sine) fungere. Quick Charge-ladere vil imidlertid ikke fungere, ettersom telefonen kjører på et MediaTek-brikkesett, og ikke ett av Qualcomm sine.

 

– Torstein

Lenke til kommentar

Er 2 ting dere kunne vært snille å nevne:

Hvilken volt og ampere hurtigladeren har, gjerne et bilde man kan lese teksten på laderen.

Og forklare litt om hvis telefonen har dual sim om det er mulighet for samtidig å ha 2 simkort og 1 minnekort i dedikert plass eller ikke? De fleste dual sim telefoner støtter jo kun 1 sim og minnekort.

Lenke til kommentar

 

Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige?

Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon?

Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball.

 

Vi du også si at 99% av alle biler som selges burde få karakteren 1/10, fordi de ikke har like gode materialer, akselerasjon og toppfart som en superbil til 10 millioner?

Det jeg prøver å si er at 10/10 er perfekt, og denne får ni 9/10 og det er omtrent perfekt. Jeg synes ikke denne er perfekt selv om det er snakk om billige mobiler .Tror ikke det er laget noen perfekte biler heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

I 1994 var det mange som ikke trodde på daværende NetCom-sjef Gert Munthe, da han sa at det ville være mulig å kjøpe håndholdte GSM-telefoner for under 5000 kroner. Det viste seg at han skulle få rett.

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke så inne på telefoner men den får 9/10 mulige?

Det må jo bety at dette er nesten en perfekt telefon?

Beklager men det tror jeg ikke på, hvis denne hadde vert det, hadde ingen brukt flere tusner på en telefon. Dette er jo bare tullball.

Vi du også si at 99% av alle biler som selges burde få karakteren 1/10, fordi de ikke har like gode materialer, akselerasjon og toppfart som en superbil til 10 millioner?

Det jeg prøver å si er at 10/10 er perfekt, og denne får ni 9/10 og det er omtrent perfekt. Jeg synes ikke denne er perfekt selv om det er snakk om billige mobiler .Tror ikke det er laget noen perfekte biler heller.

 

Så skalaen skal i realiteten være fra 1-9? Om 10 skal være uoppnåelig så er den i praksis ikke med på karakterskalaen. Da kan du like så greit se på det slik at det er 11 som er perfekt og uoppnåelig. Ingen mobiler har fått 11 poeng!

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...