Gå til innhold

RYKTE: – Samsung Galaxy S8 kommer med trådløse øreplugger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe de lager noe brukbart da. Samsung var jo teknisk sett før Apple på dette med sine IconX plugger (eller hva de nå heter). Også de i bærbar ladeeske, men med ubrukelige 1,5t batteritid. Hvis de hadde kunne krabbe seg opp på Airpods-nivå i batteritid i en litt mer kompakt krybbe, så hadde det kanskje vært ett fristende alternativ.

Lenke til kommentar

 

 


- Synd å se at færre og færre tør å ta egne valg..., as it were...

 

Det er absolutt lov å skille seg ut.

 

Ja, jo..., proprietær-tek...kan ha sine negative sider, men denne diltingen begynner å ta kaka.

 

Har klypen klar, men frykter at dette blir et faktum.


Kunne ikke vært mer enig. Samtidig håper jeg for Samsungs del, at de har lært av Apples tabbe® da de laget/designet AirPods, og ikke gjør samme feilgrep selv. Men som du selv påpeker: forstod fremst våge å tenke selv.

 

All hail Apple!

 


Hahahahaha

Hva er det som er så morsomt?

 

All hail Apple!

 


Har hatt samsung i 4 år nå. Om jacken forsvinner blir det nok en annen Droid på meg :)

 

Da vil du om ikke altfor mange år slite med å finne en ny mobil, for alle sammen kommer til å følge etter.

 

All hail Apple!

 


Det fine med Android er at man har andre alternativer når ett selskap gjør forbrukerfiendtlige valg.

Som jeg allerede har nevt; samtlige kommer til å gjøre akkurat det samme som Apple. Dette har ingenting med Android eller ikke å gjøre. Verden går fremover, og noen ganger går det litt for fort for noen av oss.

 

All hail Apple!

Endret av Gavekort
Flettet firedobbelpost
Lenke til kommentar

Virkelig trist at Samsung også har blitt smittet av trådløs-parasitten. Den eksisterende trådløs-teknologien er på ingen måte betydelig bedre enn lydteknologien som baserer seg på ledninger dersom vi legger sammen fordelene og kompromissene. Da har hele poenget med å erstatte mini-jack inngangen essensielt forsvunnet.

 

Skal man fase noe ut, MÅ man ha noe bedre for å erstatte funksjonaliteten som ønskes forsvunnet. Per dags dato er den ingen som har det klart, og det kommer heller ikke til å vise seg i den nære fremtiden så lenge batteriteknologien står på stedet hvil og trådløse hodetelefoner byr på dårligere lyd til en ufyselig pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke huske at jeg har brukt jack-inngangen i min Samsung S6, så dette blir nok neppe noe savn.. :p

 

Det har ikke jeg heller, faktisk visste jeg ikke at det eksisterte. Men minijack-utgangen har jeg derimot brukt masse på alle mobilene jeg har hatt og jeg har ingen planer om å klare meg uten. Tenk det, at folk har forskjellige behov ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...