Gå til innhold

FEATURE: Julens beste sofaspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig glad i å kunne spille split screen coop med en kompis, men veldig kjipt at utvalget er så utrolig dårlig. Av spillene her er det igrunn bare Halo som frister for min del.

 

Kan anbefale Gears of War 4. Du kan til og med velge mellom å dele TV-skjerm eller la kamerat spille på PC ved siden av deg.Er Cross Platform og det behøves kun ett eksemplar av spillet. Etter min mening et spill som er selvskreven på en liste som dette ? Endret av Donkey Kong
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Veldig glad i å kunne spille split screen coop med en kompis, men veldig kjipt at utvalget er så utrolig dårlig. Av spillene her er det igrunn bare Halo som frister for min del.

 

Kan anbefale Gears of War 4. Du kan til og med velge mellom å dele TV-skjerm eller la kamerat spille på PC ved siden av deg.Er Cross Platform og det behøves kun ett eksemplar av spillet. Etter min mening et spill som er selvskreven på en liste som dette ?

Satt med Gears 4 på blokken, men har faktisk enda ikke spilt det selv. Tviler ikke et sekund på at det gjør jobben, men tenkte jeg burde vokte meg for å anbefale ting jeg ikke har prøvd selv. Ligger heldigvis klart til juleferien!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra artikkel; selv om Wii U generelt blir sett på som en flopp, så kan det sies at dette er kongen når det kommer til lokal multiplayer. Her er Nintendo flinke; jeg har selv et inntrykk av at Sony og Microsoft satser mer på online multiplayer kontra lokal multiplayer.

 

Ultimate Chicken Horse er et skikkelig bra party spill; kjøpte dette på salg i sommer. Det er på en måte et spill "Nintendo skulle ha lagt". Fullt av sjarm, enkel og tydelig grafikk, lett å begynne med men hardt å mestre og ikke minst morsomt (de samme tingene jeg personlig kjenner igjen i Nintendo sine spill).

 

 

Ellers har jeg et par anbefalinger selv:

 

Steam

 

Tricky Towers (4 player, tetris-aktig med masse sjarm)

The Jackbox Party Pack 1, 2 & 3 (opp til 8 players partyspill, her brukes smarttelefonen som kontroller)

Drawful 2 (8 player, oppfølgeren til Drawful 1 som følger med en av Jackbox Party Pack samle-pakkene)

SpeedRunners (4 player, 2D racing-spill der du skal springe fra motstanderne)

Runbow (9 players, likt SpeedRunners, var eksklusivt på Wii U men har nå kommet til Steam)

ToyBox Turbos (4 player, Micro Machines 5 uten Micro Machines lisensen, laget av de samme folkene)

Lara Croft and the Guardian of Light (2 player CO-OP, veldig underholdende bra spill)

ibb & obb (2 player CO-OP, 2D)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...