Gå til innhold

De seks første Mega Man-spillene kommer til mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For android hvor du har en ordinær usb, kjøper du bare et adapter fra mikro usb til usb (hunn) og plugger i en xbox kontroller etc. Dette har jeg brukt på min nvidia shield k1 lenge.

For apple derimot som ikke klarer å bruke standarder så må det nok en egen adapter til der, men hvorvidt en kontroller støttes uten drivere er noe annet.

Lenke til kommentar

For android hvor du har en ordinær usb, kjøper du bare et adapter fra mikro usb til usb (hunn) og plugger i en xbox kontroller etc. Dette har jeg brukt på min nvidia shield k1 lenge.

For apple derimot som ikke klarer å bruke standarder så må det nok en egen adapter til der, men hvorvidt en kontroller støttes uten drivere er noe annet.

 

Du har eks SteelSeries Nimbus som fungerer med iOS og AppleTv4

Lenke til kommentar

For android hvor du har en ordinær usb, kjøper du bare et adapter fra mikro usb til usb (hunn) og plugger i en xbox kontroller etc. Dette har jeg brukt på min nvidia shield k1 lenge.

For apple derimot som ikke klarer å bruke standarder så må det nok en egen adapter til der, men hvorvidt en kontroller støttes uten drivere er noe annet.

 

Jo, men hjelper vel lite hvis spillene kun støtter touch.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...