Gå til innhold

Nå far også alle Hello-kunder fri fart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Like greit at de fjerner hastighetshysteriet. Da får gigantene seg en nesestyver! Hva skal de reklamere med nå?

 

Jeg hatt Hello lenge og ikke hatt no problem med å streame Netflix og fotballkamper i god bildekvalitet. Null problemer uansett hvor, på fjellet, avsidesliggende øyer eller i kjelleren av en eldgammel murkoloss av et byggverk i Oslo. Dekning overalt og hastigheten har vært tilstrekkelig.

 

CHESS og Talkmore forsøker stadig å hente meg tilbake, men de klarer ikke å matche prisen så da er det ingen vits i å bytte. Like bra hos alle operatører, det er min erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

1 GB mer fra Ice er da bedre enn raskere nett fra Hello, etter min mening. Var det ikke akkurat Hello, som mente at de store operatørene lurer folk til å tro at de trenger raskere nett?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

1 GB mer fra Ice er da bedre enn raskere nett fra Hello, etter min mening. Var det ikke akkurat Hello, som mente at de store operatørene lurer folk til å tro at de trenger raskere nett?

Var det ikke akkurat det som sto i artikelen du nettopp leste?

 

 

Et godt spørsmål kan ikke gjentas for mange ganger.

Lenke til kommentar

"Uten tillegg i prisen."

 

Slik som jeg har forstått det så er det en sannhet med modifikasjoner. Hvis man f.eks. har 5GB data i dag, så må man ned på 4GB til samme månedsbeløp for å få fri roaming. Så man ender opp med å få mindre for pengene/man betaler mer for dataene enn man gjorde før.

Lenke til kommentar

 

Hello mangler i oversikt over norske mobiltilbydere på Wikipedia. Svakt!

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Kategori:Norske_teleselskaper

Enda svakere å irritere seg over det og ikke gidde å logge inn og redigere det så det ble riktig kanskje...... Dumt å klage på "andre" når man ikke gidder selv.... :)

 

 

Burde ligge i bedriftsinteressen til Hello å promotere seg flere steder. Nå er ikke Wikipedia.org en ren reklamekanal, så de må være forsiktige med hvordan de formulerer seg, for ellers vil noen reagere og stemple det som om det ikke var nøytral informasjon på Wikipedia. Fin tjeneste på den måten.

 

Om jeg skal promotere Hello nøytralt på Wikipedia.org, så vil jeg ha betaling for det først  :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...