Gå til innhold

Snart kan du endelig få kjøpt Microsofts lekre Surface Book i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! Denne har jeg ventet lenge på.

 

Det som er mest interesant for meg er at vifte og CPU ligger på skjermdelen. Det for meg er utrolig praktisk ved at lårene mine ikke koker når jeg har den på fanget eller at at dyna dekker til alle luftveier når jeg ligger på senga.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kjøpte med meg en Surface Book med Performance Base sist jeg var i USA ettersom jeg foretrekker US layout på tastaturet uansett og regnet med at den var ganske mye billigere enn den blir når den en dag kommer til Norge.

 

Kan ihvertfall si at jeg elsker maskinen så langt Hvis noen har noen spørsmål er det bare å stille men den kan anbefales til alle som synes Surface Pro blir for mye tablet og for lite laptop. Jeg digger hvor fleksibel maskinen er. Du har pennen, den avtagbare touch-skjermen, et GTX 965M i basen, knallbra tastatur, den beste trackpadden på en Windows-laptop (Sorry, Apple er fortsatt kongen der) og skikkelig solid batterilevetid (med basen tilkoblet).Windows 10 er fortsatt OS'et jeg liker minst å bruke, men med WSL får jeg faktisk gjort ting uten å måtte boote opp et VM til alt mulig.

Endret av FenrisC0de
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Supert! Men blir nok å vente på neste generasjon eller to for min del. Når den ikkje kom til Noreg med det første tok eg like godt å kjøpte SP4 istaden.

 

Kjøper PS4 Pro nå snart. (Har fortsatt "bare" PS3. Det er på grunn av at G25-rattet mitt ikke er kompatibelt med PS4. Nå blir det PS4 Pro og VR-sett når det kommer et bra bilspill... :)

Lenke til kommentar

 

Supert! Men blir nok å vente på neste generasjon eller to for min del. Når den ikkje kom til Noreg med det første tok eg like godt å kjøpte SP4 istaden.

Kjøper PS4 Pro nå snart. (Har fortsatt "bare" PS3. Det er på grunn av at G25-rattet mitt ikke er kompatibelt med PS4. Nå blir det PS4 Pro og VR-sett når det kommer et bra bilspill... :)

Hva har PlayStation (PS) med Surface Pro (SP) å gjøre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Supert! Men blir nok å vente på neste generasjon eller to for min del. Når den ikkje kom til Noreg med det første tok eg like godt å kjøpte SP4 istaden.

Kjøper PS4 Pro nå snart. (Har fortsatt "bare" PS3. Det er på grunn av at G25-rattet mitt ikke er kompatibelt med PS4. Nå blir det PS4 Pro og VR-sett når det kommer et bra bilspill... :)
Hva har PlayStation (PS) med Surface Pro (SP) å gjøre?

Sant nok, men det var det at innlegget innledet med å vente på neste generasjon, og så kjøpte han PS4 istedet. (Jeg er ikke troll) ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Supert! Men blir nok å vente på neste generasjon eller to for min del. Når den ikkje kom til Noreg med det første tok eg like godt å kjøpte SP4 istaden.

Kjøper PS4 Pro nå snart. (Har fortsatt "bare" PS3. Det er på grunn av at G25-rattet mitt ikke er kompatibelt med PS4. Nå blir det PS4 Pro og VR-sett når det kommer et bra bilspill... :)
Hva har PlayStation (PS) med Surface Pro (SP) å gjøre?

Sant nok, men det var det at innlegget innledet med å vente på neste generasjon, og så kjøpte han PS4 istedet. (Jeg er ikke troll) ;)

 

Trur du skal lese igjen, eg kjøpte SP4 ikkje PS4, altså Surface Pro 4. Eg ville eigentleg kjøpe Surface Book, men sia den ikkje var tilgjengleg i Noreg kjøpte eg SP4, som oppgradering for SP2'n som eg brukte da, pga skjermen som var 16:9 på SP2 egna seg ikkje særleg godt til Tablet laptop hybrid. På konsollfronten har eg aldri venta ein generasjon, men har hadt kvar einaste Sony og M$ konsoll, men det blir OT.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Supert! Men blir nok å vente på neste generasjon eller to for min del. Når den ikkje kom til Noreg med det første tok eg like godt å kjøpte SP4 istaden.

Kjøper PS4 Pro nå snart. (Har fortsatt "bare" PS3. Det er på grunn av at G25-rattet mitt ikke er kompatibelt med PS4. Nå blir det PS4 Pro og VR-sett når det kommer et bra bilspill... :)
Hva har PlayStation (PS) med Surface Pro (SP) å gjøre?
Sant nok, men det var det at innlegget innledet med å vente på neste generasjon, og så kjøpte han PS4 istedet. (Jeg er ikke troll) ;)

 

Trur du skal lese igjen, eg kjøpte SP4 ikkje PS4, altså Surface Pro 4. Eg ville eigentleg kjøpe Surface Book, men sia den ikkje var tilgjengleg i Noreg kjøpte eg SP4, som oppgradering for SP2'n som eg brukte da, pga skjermen som var 16:9 på SP2 egna seg ikkje særleg godt til Tablet laptop hybrid. På konsollfronten har eg aldri venta ein generasjon, men har hadt kvar einaste Sony og M$ konsoll, men det blir OT.

Beklager, trodde det var et humoristisk innslag, der du kjøpte PS4, mens du ventet på next gen SP. Dysleksien min, eller bare lesehastigheten min, spilte meg et puss. Beklager, og legger meg i støvet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

En ting skal apple ha, kontra MS og Google, de behandler ikke Europa som et uønsket stebarn.

Hvor er nyhetsappen og den smarte hjemskjermen som skal vise interessepunkter i nærheten, på en norsk iFone?

 

 

Ikke helt det samme som at de ikke slipper produktet i Norge overhodet, eller hva? (Les: første versjon av Surface Book)

 

Jeg ønsker SB velkommen til Norge, skal bli moro å klå litt på :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Positivt, men for sent for min del. Surface Book sto øverst på ønskelista da jeg skulle ha ny jobb-pc tidligere i år, men ettersom det var helt i det blå når den skulle bli tilgjengelig i Norge og jeg ikke hadde tid til å vente ble det en Macbook Pro i stedet. Så ved å holde igjen lanseringen mistet ikke Microsoft bare et salg, de mistet også en Windows-bruker.

Lenke til kommentar

Kjøpte med meg en Surface Book med Performance Base sist jeg var i USA ettersom jeg foretrekker US layout på tastaturet uansett og regnet med at den var ganske mye billigere enn den blir når den en dag kommer til Norge.

 

Kan ihvertfall si at jeg elsker maskinen så langt Hvis noen har noen spørsmål er det bare å stille men den kan anbefales til alle som synes Surface Pro blir for mye tablet og for lite laptop. Jeg digger hvor fleksibel maskinen er. Du har pennen, den avtagbare touch-skjermen, et GTX 965M i basen, knallbra tastatur, den beste trackpadden på en Windows-laptop (Sorry, Apple er fortsatt kongen der) og skikkelig solid batterilevetid (med basen tilkoblet).Windows 10 er fortsatt OS'et jeg liker minst å bruke, men med WSL får jeg faktisk gjort ting uten å måtte boote opp et VM til alt mulig.

 

Selvfølgelig er Apple fortsatt kongen på trackpad (også). There can be only one king. All hail Apple!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...