Gå til innhold

Forsinkelsen er over: Nå kan du bestille Apples Airpods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

2-3-4 (?) cm lange hvite pinner som stikker eller henger ut av ørene. Fare for at det ser teit ut.

Det ser neppe mer teit ut enn andre ting som stikker ut av ørene. F.eks. andre øreplugger.

Jeg vil påstå at lange hvite relativt tykke pinner som henger ned fra ørene vil fremheve seg betydelig mer enn mye mindre fremtredende plugger med en tråd.

 

Dette ser ikke bra ut selv om det er laget av Apple.

i-xkknq5h-X3-1280x720.jpg

Endret av Serpentbane
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

2-3-4 (?) cm lange hvite pinner som stikker eller henger ut av ørene. Fare for at det ser teit ut.

 

Om de gjør...

 

BeatsX som jeg selv syns ser mye bedre ut skulle jo lanseres nå i "høsten", men måtte selvfølgelig bli utsatt den også.

Syens BeatsX virker kanskje mer interessant for min del, så jeg har ventet litt på dem. Pussig "sammentreff" den forsinkelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nästan 4 gånger ytterligare? Alltså 3? 25% mindre än 4 det. Efter max fem timmar måste man ladda, som jag förstår det kan man inte använda de medans de laddar. Vad gör du då om du sitter på ett distansflyg, buss eller tåg? Extra par kanske medans de andra laddar upp? Till 1790 spänn är det ju billigt.

 

Svaret er vel at man bruker hodetelefoner med aktiv støydemping på flyreiser, type Bose QC35...

Lenke til kommentar

Hvor lett mistes de ut av ørene?

Kunne vært interessant at dere skrev om hvilke fysiske aktiviteter de ikke egner seg for. Og faller den ut om du tar å sveiper hånden over øret?

 

"No matter what I did — walking, running, jumping, jumping jacks — the AirPods stayed put. Perhaps my ears are perfectly designed to accommodate these AirPods, because that’s how they feel, like they were made for my ears. "

 

Står om lyden også.

http://mashable.com/2016/09/13/apple-airpods-review/#YBcuoYDiROqo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nästan 4 gånger ytterligare? Alltså 3? 25% mindre än 4 det. Efter max fem timmar måste man ladda, som jag förstår det kan man inte använda de medans de laddar. Vad gör du då om du sitter på ett distansflyg, buss eller tåg? Extra par kanske medans de andra laddar upp? Till 1790 spänn är det ju billigt.

 

For de som kjøper de, så vet de at hvis reisen tar mer enn fem timer, så putter man de i medfølgende etui som også lader de, 15 min lading gir nye tre timers bruk. Men de som MÅ høre på musikk mer enn fem timer uten opphold, bør definitivt kjøpe noe annet, kanskje nye Beats Solo 3 som fikk god kritikk hos Tek ville passe bedre. 40 timers lytting. Evt alt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...