Gå til innhold

Prøv Call of Duty: Infinite Warfare gratis på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nesten så ikke engang gratis er nok for dette. Kjøpte spillet kun pga. den oppgraderte versjonen av Modern Warfare, og det var egentlig verdt pengene i seg selv. Men Infinite "Warfare kampanjen" var ekstremt svakt. Var latterlig stor kvalitetsforskjell mellom Inifiite og Modern Warfare. Helt fantastisk hvor dårlig CoD serien nå har blitt. Får kanskje prøve Zombie modusen , men selv den begynner å bli vel utslitt nå. Multiplayer gidder jeg ikke engang å forsøke meg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser det er mulig å spille dem to første kapitlene i enspiller kampanjen. Da burde dere gi det en sjanse altså...det er overaskende bra! Såpass bra at jeg nesten håper Infinity Ward lager en helt ny IP i en lignende scifi setting. 

 

Skal bli interessant å se hvor bra spillet har solgt. For salget er ned nesten 50%. Men allikevel så selger Infinite Warfare bedre en samtlige spill lansert og ligger på toppen i UK. Om det er slik over hele linja er vel heller tvilsomt...så det skal bli interessant å se hvor bra det har solgt totalt.

 

Men jeg blir ikke overasket om spillet selger vesentlig bedre en den sin største konkurent (ifølge spillere) Battlefield1. Noe som er jo ironisk når en ser hvor mye dritt spillet fikk. Var og er vel fortsatt den mest nedstemte videoen på YouTube? 

Lenke til kommentar

Interessant å se hvor viktig det er å si ifra om at man ikke liker dette spillet

Det er slik utgiverne får vite at de har laget et dritt spill. Men så klart hjelper ikke at 500 000 skriker høyt om at spillet er dårlig om 6 millioner kjøper det.

Activision er vel de aller aller værste på å totalt drite i kreativitet og kvalitet og bare se på penger. Alle utgivere er delvis sånn. Men Activision ser ikke ut til å late som å bryr seg om å lage spill med kvalitet.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

CoD har solgt best tilnærmet hvert eneste år de siste 8 årene. Selv om spillet skulle være den mest solgte i år også, er det ikke tvil om at det har vært stor nedgang i salget.

 

Så Activision er neppe veldig fornøyde nå.

 

Jeg er veldig spent på hva det neste CoD blir. Hvert spill er jo tre år i utvikling. Sannsynligvis blir det da enda et Sci Fi, da dette var populært for tre år siden. Spørsmålet er om de har måttet endre tidsalder midt i utviklingen ettersom svært mange nå er møkklei romskip og roboter. Hvis det har skjedd, er jeg spent på resultatet.

Lenke til kommentar

Det her virka jo ut som ett høgt skrik om hjelp. Likte CoD serien heilt fram til CoD-BO1, etter dette synes eg storyene datt heilt ut. Å he hatt utrulig mange tima me heftig online gameplay, der pulsen he vør høg å konsentrasjonen he vør på topp. For min del va CoD serien det som gjor at eg hoppa av CS, slik eg fikk opna augene for andre ActionFPS spel. He alltid runda kampanjen før ej he gått videre på noke anna i spela, men sida Ghost he ej dessverre døtte av og spela he blitt sett på side linja. Men eg trur at BF1 blir det store spelet 2016, introen på kampanje delen er noko ta det mest intense og følelse messige eg har spelt. Multiplayeren er helt grei men savner litt tempo.

Lenke til kommentar

Ser det er mulig å spille dem to første kapitlene i enspiller kampanjen. Da burde dere gi det en sjanse altså...det er overaskende bra! Såpass bra at jeg nesten håper Infinity Ward lager en helt ny IP i en lignende scifi setting. 

 

Skal bli interessant å se hvor bra spillet har solgt. For salget er ned nesten 50%. Men allikevel så selger Infinite Warfare bedre en samtlige spill lansert og ligger på toppen i UK. Om det er slik over hele linja er vel heller tvilsomt...så det skal bli interessant å se hvor bra det har solgt totalt.

 

Men jeg blir ikke overasket om spillet selger vesentlig bedre en den sin største konkurent (ifølge spillere) Battlefield1. Noe som er jo ironisk når en ser hvor mye dritt spillet fikk. Var og er vel fortsatt den mest nedstemte videoen på YouTube? 

 

Kvalitet og salg henger sjelden sammen, er Baby av Justin Bieber den beste låta i verden fordi flest liker den? Kim Kardashian mest interessant pga flest følger med på henne? 50 Shades Of Grey god fordi mange så den?

 

Om svaret er nei, hvorfor da bruke salg som et argument i det hele tatt? Såfremt det ikke er snakk om så få at servere blir et problem da, noe det ikke er i BF1 og heller ikke i COD. 

 

Jeg finner det merkelig at så mange kjøper det, men så skjønner jeg ikke heller hvordan overnevnte eksempler er mest populære. Jeg vil anta at spillerbasen i COD er yngre, og de er det flere av. 

 

Den febrilske argumenteringen fra Cod fans gjelder gjerne salg, for det selger som pokker. Tar vi vekk salg, som ikke er et argument hva gjelder kvalitet så står det igjen et spill som viser utrolig lite innsats og ser platt og kjedelig ut. En eldgammel spillmotor evig oppusset for å servere spillerne akkurat nok til å kjøpe på nytt.

 

 

CoD har solgt best tilnærmet hvert eneste år de siste 8 årene. Selv om spillet skulle være den mest solgte i år også, er det ikke tvil om at det har vært stor nedgang i salget.

 

Så Activision er neppe veldig fornøyde nå.

 

Jeg er veldig spent på hva det neste CoD blir. Hvert spill er jo tre år i utvikling. Sannsynligvis blir det da enda et Sci Fi, da dette var populært for tre år siden. Spørsmålet er om de har måttet endre tidsalder midt i utviklingen ettersom svært mange nå er møkklei romskip og roboter. Hvis det har skjedd, er jeg spent på resultatet.

 

Ifølge forbes solgte det 48% dårligere første uke enn forrige spill.

Lenke til kommentar

Kvalitet og salg henger sjelden sammen, er Baby av Justin Bieber den beste låta i verden fordi flest liker den? Kim Kardashian mest interessant pga flest følger med på henne? 50 Shades Of Grey god fordi mange så den?

 

Om svaret er nei, hvorfor da bruke salg som et argument i det hele tatt? Såfremt det ikke er snakk om så få at servere blir et problem da, noe det ikke er i BF1 og heller ikke i COD. 

 

Jeg finner det merkelig at så mange kjøper det, men så skjønner jeg ikke heller hvordan overnevnte eksempler er mest populære. Jeg vil anta at spillerbasen i COD er yngre, og de er det flere av. 

 

Den febrilske argumenteringen fra Cod fans gjelder gjerne salg, for det selger som pokker. Tar vi vekk salg, som ikke er et argument hva gjelder kvalitet så står det igjen et spill som viser utrolig lite innsats og ser platt og kjedelig ut. En eldgammel spillmotor evig oppusset for å servere spillerne akkurat nok til å kjøpe på nytt.

 

Antall salg betyr som du er inne på ikke at det er bra nei. Men det er i spill sammenheng en klar indikasjon på at spill serien selv med så mye negativitet og lavere salg fortsatt har en stor kundegruppe. Som er et tema som har vært diskutert inn og ut lenge om at ingen spiller COD lengre og at serien er død osv osv. Og at Infinite Warfare ville bli spikeren i kista for serien. 

 

Men en så lenge så ser det ut som spillet selger bra. Ifølge statistikken ifra UK vel å merke. Nå er vel dette kun basert på fysiske salg. Så om en tar med digitalt så kan bildet fort bli noe helt anet... Men det kan se ut som COD selger bra digitalt også...for Infinite Warfare er det spillet som har solgt mest på PSN i November melder Sony.

 

Gjennomsnitts spilleren er 35 år gammel ifølge statistikken så vi oppi åra skal være i flertall siden du tar opp alder. Om det gjelder den gjennomsnittlige COD kjøperen tviler jeg på. Ihvertfall ikke for multiplayer biten sin del. Selv kjøper jeg COD nesten utelukkende for enspiller delen og ser på multiplayer som en bonus jeg bruker x timer på før jeg går lei. Jeg er forøvrig 38 år gammel. Så over gjennomsnittet... :p

 

Hva som er gøy og ikke er jo individuelt. Selv synes jeg det jeg har spilt av enspiller delen er veldig bra. Muligens den beste enspiller biten i COD på mange år. Og grafikken er upåklagelig på PS4Pro med sin dynamiske oppløsning ifra 1540p til 2160p.

 

Tok disse bildene ifra PS4Pro og til å være et 60 fps spill så synes jeg det ser veldig bra ut.

 

 

oZ188b8.jpg

 

ydaGxs0.jpg

 

zdG5Yrw.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...