Gå til innhold

Daydream sikrer seg Netflix og HBO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

 

Det er ufattelig lite interessant å sitte i en virtuell kino eller stue og se på en virtuell storskjerm med lav oppløsning.

Men hvis man ser litt større på det så vil man oppdage at det er mye som er interessant ved at store pengesterke innholdsprodusenter får øynene opp for VR mediet. Hvis man liker å se det positive i ting iallefall.

 

Jeg ser gjerne det positive i ting. Jeg synes VR er veldig spennende. Men, å kikke på en virtuell kjempeskjerm gjennom to små skjermer med relativt lav oppløsning er ikke den store styrken til VR, vell og merke i mine øyne.

Lenke til kommentar

 

Det er ufattelig lite interessant å sitte i en virtuell kino eller stue og se på en virtuell storskjerm med lav oppløsning.

 

Hva om du bor i et falleferdig drughouse med 12 tommer CRT og null stemning

 

Jeg må da utdype at det er utrolig lite interessant, for meg, å sitte i en virtuell kino. Jeg har imidlertid 50m2 gutterom der skjermstørrelse ikke er noe issue, og om du bor i et drughouse med 12" CRT og null stemning så kan jeg skjønne at dette blir mer mer interessant.

 

Men, det betyr også at VR-settet sannsynligvis er tyvgods, eller i det minste vil det bli det når du komme hjem en dag og settet er borte og ingen vet hvor den lille posen med braj kom i fra.

 

Har du råd til å bruke ti laken på VR, så vil jeg anta, og ja det er sikkert flere faktiske unntak, at også muligheten for å ha en fysisk flatskjerm med en viss størrelse er tilstede.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...