Gå til innhold

E-SPORT: Will Ferrell skal spille i en film om e-sport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i minoritet i min vennegjeng og sikkert her også, men jeg synes at Will Ferrel er det minst morsomme mennesket jeg noen gang har opplevd.

 

Må si meg enig i at hans type humor ofte ikke treffer spesielt godt for min del, men moro at de skal lage en humorfilm om esport. Det er jo mange som liker filmene hans også :)

Lenke til kommentar

Ferrel er et Geni!, jo flere som misliker filmene hans jo bedre er de:

 

Land of the Lost:

http://www.imdb.com/title/tt0457400/

 

Denne filmen har så mange høydepunkter at jeg vet ikke hvor jeg skal starte, ikke sett en så bra komedie siden Life of Brian.

 

Haha, helt enig. Land of the lost var en film jeg ikke greier å finne noe adjektiv for, men jeg og kompisene var i veldig godt humør etter å ha sett den samt bøtta ned 5 øl!
Lenke til kommentar

Jeg foreslår heller at folk laster ned og ser Pure Pwnage, en herlig avslutning på sagaen om the ownerer, FPS Doug og kompani:

 

Og for de som er gamle nok så anbefaler jeg et gjensyn med den originale webserien, den finnes på Youtube og byr fremdeles flere gullkorn, selv om den er noe utdatert den dag i dag. Så hele serien på nytt før filmen her om dagen og lo fremdeles like godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ferrel er et Geni!, jo flere som misliker filmene hans jo bedre er de:

 

Land of the Lost:

http://www.imdb.com/title/tt0457400/

 

Denne filmen har så mange høydepunkter at jeg vet ikke hvor jeg skal starte, ikke sett en så bra komedie siden Life of Brian.

Haha, helt enig. Land of the lost var en film jeg ikke greier å finne noe adjektiv for, men jeg og kompisene var i veldig godt humør etter å ha sett den samt bøtta ned 5 øl!

 

3 stalltips til deg nå før helgen:

 

1. Blades of Glory

2. Talladega Nights

3. Zoolander (1)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ferrel er et Geni!, jo flere som misliker filmene hans jo bedre er de:

 

Land of the Lost:

http://www.imdb.com/title/tt0457400/

 

Denne filmen har så mange høydepunkter at jeg vet ikke hvor jeg skal starte, ikke sett en så bra komedie siden Life of Brian.

Haha, helt enig. Land of the lost var en film jeg ikke greier å finne noe adjektiv for, men jeg og kompisene var i veldig godt humør etter å ha sett den samt bøtta ned 5 øl!

3 stalltips til deg nå før helgen:

 

1. Blades of Glory

2. Talladega Nights

3. Zoolander (1)

Takk for tips, men har sett alle dem med like mye promille og de var fantastiske, men Land of the lost, det var noe helt spesielt med den! Mine 2 favoritter (går det an å velge når jeg liker alle!?!) er Stepbrothers og The other guys! Har du noen favoritter i et hav av fantastiske Ferrelfilmer?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...