Gå til innhold

Nintendo viser frem enda mer av det nye Zelda-spillets gigantiske spillverden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gledet meg veldig til dette spillet. helt til de viste det frem(tror det var e3) hvor du spiller hele spillet ved å se gjennom et bakepapir. stygt hvitt filter som ødelegger alt. har sett videoer med farge korrigering og spillet ser nydelig ut.

 

håper de tar til vett og fjerner dette tullet før lansering, men er redd for at dette blir enda et zelda spill som ikke er verdt tida

Lenke til kommentar

gledet meg veldig til dette spillet. helt til de viste det frem(tror det var e3) hvor du spiller hele spillet ved å se gjennom et bakepapir. stygt hvitt filter som ødelegger alt. har sett videoer med farge korrigering og spillet ser nydelig ut.

 

håper de tar til vett og fjerner dette tullet før lansering, men er redd for at dette blir enda et zelda spill som ikke er verdt tida

 

Jupp, Alt for lyst. Ser helt forferdelig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siterer meg selv i fra Nintendokaféen,

 

 

Men er det ingen som har lagt merke til det ? Eller er dere vant med feil innstilling på TV hele gjengen ?  :p Skulle tro det var noe feil med RGB-innstillingene på så og si all klippene jeg har sett i fra spillet. Ingen dybde i noe som helst.

 

EDIT:

 

Denne videoen illustrerer perfekt hva jeg syns virker galt

 

 
Forstår ikke selv at flere ikke har flere har lagt merke til det. 
Endret av Mala
Lenke til kommentar

Siterer meg selv i fra Nintendokaféen,

 

 

Men er det ingen som har lagt merke til det ? Eller er dere vant med feil innstilling på TV hele gjengen ?  :p Skulle tro det var noe feil med RGB-innstillingene på så og si all klippene jeg har sett i fra spillet. Ingen dybde i noe som helst.

 

EDIT:

 

Denne videoen illustrerer perfekt hva jeg syns virker galt

 

https://www.youtube.com/watch?v=ocn6Pf-EqzY

 

Forstår ikke selv at flere ikke har flere har lagt merke til det. 

Folk sier at de ikke merker forskjell på 30 og 60 fps. Folk er idioter.

Lenke til kommentar
Ligner på limited RGB ja. Har ikke lest om det, men er jo åpenbart at dette er et bevisst valg fra Nintendo. Noe annet ville vært svært merkelig: "Oi, vi hadde visst begrensa fargepaletten med et uhell. Beklager det."

 

Om en liker denne stilretningen er selvfølgelig en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...