Gå til innhold

Apples trådløse AirPods-øreplugger kommer trolig snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd mange plugger, men har ikke klart å finne noen som er bedre enn apple... noen som kan hjelpe meg med forslag?

Da har du ærlig talt ikke prøvd mange gode øretelefoner.

 

Fiio Ex1 er de beste jeg har prøvd. Vurdert som nummer 2 (bak øretelefoner som koster 15,000,-) i listen av de beste in-ear øretelefonene, på det audiofile nettstedet Head-Fi. Har selv ingenting annet enn positive ord å si om dem, og mener ærlig talt de er et røverkjøp for den prisen. Du får de for 1000,- akkurat nå: http://www.bestliving.no/produkt/multimedia/hodetelefoner-og-orepropper/utstyr-med-kabel/fiio-ex1-oreplugger

 

Vil du ha noe billigere, er Carbo Tenore ZH-DX200-CT også veldig prisgunstige for lydkvaliteten de gir. Du får kjøpt de på eBay for 4-500,-.

 

Skal du gå enda et hakk ned i pris, er Bullets V2-øretelefonene som jeg kjøpte sammen med OnePlus-telefonen min overraskende gode. De går for bare 200,-, i butikken deres.

Endret av La Menthe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg har prøvd mange plugger, men har ikke klart å finne noen som er bedre enn apple... noen som kan hjelpe meg med forslag?

 

Da har du ærlig talt ikke prøvd mange gode øretelefoner.

 

Finnes ikke veldig stort utvalg av øreplugger for oss som ikke kan bruke ørevoksdyttere. for meg er det faktisk fysisk umulig å bruke sånne pga øregangene mine, og så langt er apple de beste jeg har prøvd som ikke er av den typen.

 

kanskje det var sånn bedre han mente,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes ikke veldig stort utvalg av øreplugger for oss som ikke kan bruke ørevoksdyttere. for meg er det faktisk fysisk umulig å bruke sånne pga øregangene mine, og så langt er apple de beste jeg har prøvd som ikke er av den typen.

 

kanskje det var sånn bedre han mente,

 

Hvorfor ikke bruke vanlige on-ears dersom normale in-ears er ett problem?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har prøvd mange plugger, men har ikke klart å finne noen som er bedre enn apple... noen som kan hjelpe meg med forslag?

 

Da har du ærlig talt ikke prøvd mange gode øretelefoner.

 

Finnes ikke veldig stort utvalg av øreplugger for oss som ikke kan bruke ørevoksdyttere. for meg er det faktisk fysisk umulig å bruke sånne pga øregangene mine, og så langt er apple de beste jeg har prøvd som ikke er av den typen.

 

kanskje det var sånn bedre han mente,

 

 

 

Da er vi i samme båt. Har prøvd mange forskjellige "kjempegode in-ears", men alle har vært direkte vonde å bruke. Her dekker Apples EarPods en veldig "glemt" del av markedet, da så og si alle ørepropper nå om dagen er av typen som ser ut som en sopp og må trykkes langt inn i skallen.

Apples er kanskje ikke best (eller i nærheten) på lydkvalitet, men det nytter ikke med god lyd om man får dritvondt i øret av å bruke proppen. Fungere ypperlig til podcasts, lydbok og småfjasing på Mac (som er så og si alt jeg bruker dem til).

 

Kan tipse deg om Bose SportSound. Formen på pluggen her er mer av typen forstøpt hørselvern (en tut, i stedet for sopp). Den må ikke plugges fast, og dyttes inn til trommehinna for å fungere. Sitter mye løsere. Prøvde disse fra en kollega, og dro rett på Elkjøp og hentet et par når jeg kom hjem :) 

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har prøvd mange plugger, men har ikke klart å finne noen som er bedre enn apple... noen som kan hjelpe meg med forslag?

 

Da har du ærlig talt ikke prøvd mange gode øretelefoner.

 

Finnes ikke veldig stort utvalg av øreplugger for oss som ikke kan bruke ørevoksdyttere. for meg er det faktisk fysisk umulig å bruke sånne pga øregangene mine, og så langt er apple de beste jeg har prøvd som ikke er av den typen.

 

kanskje det var sånn bedre han mente,

 

 

 

Da er vi i samme båt. Har prøvd mange forskjellige "kjempegode in-ears", men alle har vært direkte vonde å bruke. Her dekker Apples EarPods en veldig "glemt" del av markedet, da så og si alle ørepropper nå om dagen er av typen som ser ut som en sopp og må trykkes langt inn i skallen.

Apples er kanskje ikke best (eller i nærheten) på lydkvalitet, men det nytter ikke med god lyd om man får dritvondt i øret av å bruke proppen. Fungere ypperlig til podcasts, lydbok og småfjasing på Mac (som er så og si alt jeg bruker dem til).

 

Kan tipse deg om Bose SportSound. Formen på pluggen her er mer av typen forstøpt hørselvern (en tut, i stedet for sopp). Den må ikke plugges fast, og dyttes inn til trommehinna for å fungere. Sitter mye løsere. Prøvde disse fra en kollega, og dro rett på Elkjøp og hentet et par når jeg kom hjem :) 

Jeg får drit vondt i øret av Apple sine propper

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...