Gå til innhold

Conan Exiles har fått Early Access-dato og ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli spennende. Synd at grafikken ser ut som om den er 15 år gammel :(

 

Synest det såg greit ut. Dei har komt et godt stykke sidan sist trailer. Det eg egentlig synest var kick-ass med traileren var det vesle vi såg av dyr/monster som hadde ein skikkelig Robert E. Howard sjarm over seg :)

 

Når det er sagt er det jo et Funcom spel so eg legger ikkje ut ei krone før eg har lest et par reviews :(

Lenke til kommentar

Fra bloggen til spillets utviklere:

http://blog.conanexiles.com/en/dev-blog-2-conan-exiles-announced-xbox-one-conan-exiles/

 

"We also hope to bring some of our storytelling talent to the genre. There’s less focus on telling an overarching story, but you will discover bits and pieces of lore scattered throughout the Exiled Lands.

 

Funcom is also a much different studio these days. Our staff and budgets are smaller than when we worked on previous titles. It’s a unique situation that forces us to be more creative and work more like an independent studio. This lets us be more agile when it comes to adapting to the changing market and quickly add features and changes to support the wishes of our community."

 

Da spillet konkurrerer med andre survival titler, så håper jeg på litt mer moro her. Spiller fortsatt AoC tross alt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

kommer det ut til ps4 ? og kommer det eventuelt early access til ps4?

Det er fortsatt usikkert, men ser ut som det ikke kommer early access til ps4. Men at det sannsynligvis blir lansert når spillet kommer.

 

Kommer til og kjøpe early access selv på PC så kjøper jeg det på ps4 når det kommer der senere (forhåpentligvis)

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...