Gå til innhold

iPhone 6s kan plutselig slå seg av på grunn av problem med batteriet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var et problem for meg.. Måtte ty til batteribytte. Har forresten et problem med skjermen hvor den plutselig trykker andre steder enn jeg gjør, noe som må "fikses" ved å låse telefonen og åpne den igjen. Går en liten stund før det skjer igjen. Byttet skjerm, og problemet er fortsatt tilstede. Begynner å bli litt lei, noen som tror dette går på garanti?

Lenke til kommentar

Var et problem for meg.. Måtte ty til batteribytte. Har forresten et problem med skjermen hvor den plutselig trykker andre steder enn jeg gjør, noe som må "fikses" ved å låse telefonen og åpne den igjen. Går en liten stund før det skjer igjen. Byttet skjerm, og problemet er fortsatt tilstede. Begynner å bli litt lei, noen som tror dette går på garanti?

Da er det enten iOS som har en bug, eller så er det noe galt med touch-kontrolleren, som sender feil signaler til telefonen når den registrerer at du trykker. Hvis det er en feil i iOS er det jo noe Apple må fikse, så da kan du sikkert kontakte dem. Hvis det er problem med touch-kontroller så går det på garanti. Uansett, det skal ikke være opp til kunden å finne ut hva som er feil. Anbefaler å kontakte Apple service eller stedet du kjøpte den (om det er forskjellige) og si at det er noe galt, og du har prøvd å fikse det, men det er fortsatt feil.

 

Ingen av de to feilene jeg nevnte kan fikses på verksted. Så du må enten ha en SW oppdatering, eller har telefonen erstattet. Hvis du må få telefonen erstattet ser jeg ingen grunn til at du skal måtte betale det. Da er det en åpenbar feil ved produktet, som ikke er din feil, og du har da krav på gratis erstatning.

Lenke til kommentar

Likte apple til iphone 4s, etter det har apple konstant lurt forbrukere og nå hadde jeg lyst på nye macbook pro men de har loddet fast hele hardisken... makan til frekkhet. jeg liker softvarens deres, men det hjelper lite når alt annet er låst..

 

til de som mener at det er greit at hardisken er loddet, da man ikke oppgraderer sånn som før i maskinens levetid. jeg oppgraderer ikke så mye jeg heller, men har hatt flere maskiner ta kvelden og da var det bare å ta ut hdd og ta data ut. nå må jeg sikkerhetskopiere hver dag ?

Lenke til kommentar

Likte apple til iphone 4s, etter det har apple konstant lurt forbrukere og nå hadde jeg lyst på nye macbook pro men de har loddet fast hele hardisken... makan til frekkhet. jeg liker softvarens deres, men det hjelper lite når alt annet er låst..

 

til de som mener at det er greit at hardisken er loddet, da man ikke oppgraderer sånn som før i maskinens levetid. jeg oppgraderer ikke så mye jeg heller, men har hatt flere maskiner ta kvelden og da var det bare å ta ut hdd og ta data ut. nå må jeg sikkerhetskopiere hver dag ?

Hmm om man er redd for data så burde man i allefall ikke lite på harddisken eller ssd'en. I min erfaring har den større sannsynlighet til å bli ødelagt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...