Gå til innhold

World of Warcraft er 12 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt beste minne er uten tvil første gangen jeg var med i et Molten Core Raid. Den følelse av å stå sammen med 39 andre ved den brua før de to ENORME flammefigurene var ulikt noe jeg hadde prøvd i PC spill før. For ikke å snakke om første gang vi tok siste boss i Molten Core, Ragnaros. Pur spillglede!

 

Ga Legion et ærlig forsøk, men innså raskt at jeg er ferdig med spillet for lengst. Når det er sagt holder det seg utrolig bra! Ville ikke vært WoW-opplevelsene foruten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Beste minne er da en kompis fant time lost proto drake i northrend, han hadde den ikke selv, men han sa til hvor den var så jeg kunne ta mounten selv. Det var god følelse, for den hadde jeg lett etter i ukesvis.

 

Verste minne er da jeg skulle ha en dagger i en hc (hadde downa den uttallige ganger før uten å få noe). Men jeg døde på bossen og var så dum å release spirit. Tror du ikke daggeren droppa og jeg ikke fikk en dritt? Ble så sur da så jeg fant et stup ingame og tok rett og slett selvmord!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm. Vanskelig, mitt beste minne, i motseting til en par andre startet jeg sent i vanila wow... men jeg husker veldig godt slutten av vanilla da ironforge ble invadert... og se 20-30 level 60 alliance angrep disse demonen , og bli mer banket var unikt. Hjemme seg innendør ved banken i første etasje og bli skudd gjennom veggen. Ja, det var spesielt.

 

Kan jo også nevne når jeg jaktet hordes i hellfire peninsula jeg var 80 eller 85 ,og en irriternde frost mage konstant freezet meg, kverket jeg han med et hit dog når først komme nærme nok. Til slutt endte jeg med å spørre noen venner en fra saudia arabia tror jeg, vi drev totalt sett 2-3 timer og jaktet hordes , endte til slutt med at en horden tok å prøvde å fly til basen til hordene , jeg viste jo ikke hvor den var så jeg ble kverket.

 

Så har du jo alle minene i lich king med min 60 epic twink warrior som kverket så å si alle i altrac valley fikk jeg 3-4 hordes var det allikevel ikke nok til a ta warrioren. Gå inne og wipe dem som dem ikke to bossen etc

 

Min 60 hunter i cata som kunne hit 10 k i dungeon og 6-7 k mot dk minst i pvp i eye of the storm... var så pass illa at møtte jeg to- tre stk i lvl 69 jeg var 60 så stakk de bare av når jeg to hitta death knighten eller druiden, forsvart et eget flag alene. Eller møte en 69 dk i hellfire pensuela , som bare angrep meg før han innså at det ikke var så smart.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om hva som er beste minne. Nerdscreams når vi fikk ned Ragnaros første gang. Aldri opplevd maken siden.

Følelsen av å ha klart noe sammen med 39 andre og treningen i ukesvis før var helt fantastisk. Eneste raidboss som har utløst en "ferie" etter at han gikk ned. Vi raidet ikke på 3 uker etter det, alle var utslitt og trengte tid.

 

Jeg synes også at åpningen av Ahn Qiraj var fantastisk. Den effort som måtte til av hele serveren for å åpne gates sitter også klistret. (Har helt glemt hvilken lag og DC`s selve åpningen utløste)

 

Har spilt i samtlige 12 år, og har opplevd det meste. Nå er jeg bare casual og aner egentlig ikke hvorfor jeg spiller.

"you dont quit wow, it quits you"

 

Det verste minnet er egentlig hele MOP og WOD expansion. Legion er alright, men "følelsen" fra Vanilla klarer de nok aldri å gjenskape

Endret av primatet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje litt slemt, men her er et godt minne:

 

Jeg var level 23 undead priest som questet i pvp-land. Plutselig angrep en level 27 human priest meg. Jeg vurderte å ikke gjøre noe og la ham drepe meg, men ettersom jeg hadde ganske bra gear valgte jeg å kjempe tilbake.

 

Til min store overraskelse viste det seg tidlig at vi var jevngode. Jeg formelig jublet da han falt mot bakken, og følte en trang til å hovere over seieren.

 

Jeg logget ut og logget på min lillebror sin konto. Laget en level 1 alliance-karakter og sendte motstanderen min en pm:

 

-Yo. We need a priest for a dungeon. Wanna join?

-Yes.

-Sorry, mate. We heard you lost to a level 23 priest.

 

(Ikke helt ordrett gjengitt, naturlig nok. Grunnen til at jeg måtte bruke min bror sin konto var at man i vanilla ikke kunne være horde og alliance på samme server)

Endret av Donkey Kong
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et annet minne: Ett av orkenes og trollenes første quest var å drepe et navngitt dyr. Tror det var en skorpion eller et villsvin. Dyret hadde i alle fall et spesifikt navn.

 

Dersom man var alliance hunter kunne man temme et tilsvarende dyr og gi dyret det samme navnet. "Noobs", som trodde de gjennomførte et oppdrag, angrep derettet dyret, noe som gjorde det mulig for meg å angripe dem igjen.

 

Merker at jeg trollet mye i gode gamle WoW.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen tvil om hva som er beste minne. Nerdscreams når vi fikk ned Ragnaros første gang. Aldri opplevd maken siden.

Følelsen av å ha klart noe sammen med 39 andre og treningen i ukesvis før var helt fantastisk. Eneste raidboss som har utløst en "ferie" etter at han gikk ned. Vi raidet ikke på 3 uker etter det, alle var utslitt og trengte tid.

 

Jeg synes også at åpningen av Ahn Qiraj var fantastisk. Den effort som måtte til av hele serveren for å åpne gates sitter også klistret. (Har helt glemt hvilken lag og DC`s selve åpningen utløste)

 

Har spilt i samtlige 12 år, og har opplevd det meste. Nå er jeg bare casual og aner egentlig ikke hvorfor jeg spiller.

"you dont quit wow, it quits you"

 

Det verste minnet er egentlig hele MOP og WOD expansion. Legion er alright, men "følelsen" fra Vanilla klarer de nok aldri å gjenskape

 

DC`? mener du disconnect eller noe annet i den forbindelsen. Vanilla wow... er det ink the burning crusade / lich king eller ekskludert, de fleste vil vel si at wow var på sitte best i TBC / tidlig wotlk. Jeg sluttet nnår vennene mine som jeg spilte mye slutta , noen har kanskje startet igjen da ga jeg meg det var i catalysm. Hvor jeg også husker at roguen min med full pvp gear til , prøvde å få pve gear out dpc en rogue med full pve gear og de vil ikke engang ha med meg i raidet...

Samtidig hvor jeg skulle raide ulduar og tok mount run i cata, jeg hadde stikket fra gamle guilden og gått tilbake til den virkelig gamle guilden som jeg bare ble insta promote til officer hver gang jeg kom ditt, noen folk tidlig lurte, før de skjønte at jeg hadde flere brukere der og at jeg og lederen kom til en forstårelse, måtte ta mount run for jeg og gamle guilden fucket opp på siste boss hvor vi tok hjelpen av tre av de gudene hvor vi maks kunne ta en så når jeg kom til siste eller neste siste måtte jeg til slutt spørre gamle guilden som hadde et par svensker minst. Sorry men dette ble litt off topic.

Et minne jeg glemte og skrive i min første post var at jeg fikk 10 man og 25 man mount fra obsidan sanctum på samme dag , med samme gruppe, de var ganske irritert. Værste minne når temest keep mounten droppet, dror ikke jeg hadde fått den før høyste roll tror jeg var 97 , men jeg spurte lederen hvor mye det var igjen og han sa ingneting før 5 min senere gikk og spiste, mounen droppet....

Lenke til kommentar

Kanskje litt slemt, men her er et godt minne:

 

Jeg var level 23 undead priest som questet i pvp-land. Plutselig angrep en level 27 human priest meg. Jeg vurderte å ikke gjøre noe og la ham drepe meg, men ettersom jeg hadde ganske bra gear valgte jeg å kjempe tilbake.

 

Til min store overraskelse viste det seg tidlig at vi var jevngode. Jeg formelig jublet da han falt mot bakken, og følte en trang til å hovere over seieren.

 

Jeg logget ut og logget på min lillebror sin konto. Laget en level 1 alliance-karakter og sendte motstanderen min en pm:

 

-Yo. We need a priest for a dungeon. Wanna join?

-Yes.

-Sorry, mate. We heard you lost to a level 23 priest.

 

(Ikke helt ordrett gjengitt, naturlig nok. Grunnen til at jeg måtte bruke min bror sin konto var at man i vanilla ikke kunne være horde og alliance på samme server)

 

haha lol. Når kunne man ha horde og allaince på samme server`? sent TBC? i hvertfall wotlk.

Lenke til kommentar

Mitt beste minne er uten tvil første gangen jeg var med i et Molten Core Raid. Den følelse av å stå sammen med 39 andre ved den brua før de to ENORME flammefigurene var ulikt noe jeg hadde prøvd i PC spill før. For ikke å snakke om første gang vi tok siste boss i Molten Core, Ragnaros. Pur spillglede!

 

Ga Legion et ærlig forsøk, men innså raskt at jeg er ferdig med spillet for lengst. Når det er sagt holder det seg utrolig bra! Ville ikke vært WoW-opplevelsene foruten.

 

Husker godt det jeg også, etter 3 uker med feiling så klarte vi Ragnaros siste bossen har aldrig sett mere glade spillere en da :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...