Gå til innhold

Black Friday har allerede begynt – følg med på vår oversikt hele uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje greit med en oppsummering fra fjoråret og tidligere år på hva man kan forvente seg?

 

Jeg regner med at noen butikker kjører kun tilbud i butikk, men andre kjører nettsalg fra 00.01 fredag morgen? Hvordan var erfaringene fra sist år. Jeg regner også med at på de mest sinnsyke tilbudene som 55" kurrant 4K skjerm til halv pris av alle andre er det sikkert kun 5 stk pr butikk på de store kjedene for å lokke folk til butikkene, få gratis reklame og salg på alt det andre som det ikke er så mye rabatt på.

 

Ellers så er vel trikset som alltid å finne den mest mulig avsidesliggende butikken i en kjede om man vil få et av disse supertilbudene fra de store elektronikkjedene. Elkjøp Skøyen og Elkjøp Lørenskog kan man vel vente seg kilometer lange køer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min er erfaring er ganske lik. Det er veldig lite det er verdt å bruke tid på for å spare litt penger. Er flaut å kalle det "black FRIDAY" hele uken.. For de av oss som gidder å sjekke prisen ser man at disse fantastiske tilbudene ikke er så fantastiske. 

 

Supertilbudet til Elkjøp på fredag av Iphone 5S er hele 8% billigere enn Expert/Netonnet sin vanlig pris.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Fælt så kritiske folk er til å bli slengt gode tilbud etter seg, da.  :p

For meg personlig bruker jeg slike dager til å storhandle.

Det betyr bare at du ikke følger særlig med på hva som er faktiske tilbud relatert til "normal"-pris resten av året...

 

Ja, jeg som leder av byggetråden de siste 8 årene er sikkert den som bruker Prisguiden / Prisjakt.no, minst her på Diskusjon tenker jeg. Har null peiling vet du.  :grin:

Endret av Agentspoon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fælt så kritiske folk er til å bli slengt gode tilbud etter seg, da. :p

 

For meg personlig bruker jeg slike dager til å storhandle.

 

Det er stort sett utgående modeller som selges og ikke så billig heller, og folk fyller opp med varer de egentlig ikke trenger.

 

Det finnes unntak, men det beste er å styre unna.

Lenke til kommentar

 

 

Fælt så kritiske folk er til å bli slengt gode tilbud etter seg, da.  :p

For meg personlig bruker jeg slike dager til å storhandle.

Det betyr bare at du ikke følger særlig med på hva som er faktiske tilbud relatert til "normal"-pris resten av året...

 

Ja, jeg som leder av byggetråden de siste 8 årene er sikkert den som bruker Prisguiden / Prisjakt.no, minst her på Diskusjon tenker jeg. Har null peiling vet du.  :grin:

Folk er og forblir rare, de liker ikke slike tilbud som dette, får de derimot en mail fra "Ben Reddik Fy Fasan" som indikerer millionutbetalinger....da hiver de bankkort og andre opplysninger etter'n. Ikke greit å være oss som har null peiling ;-)

Lenke til kommentar

I fjor kjøpte jeg en ASUS ROG Swift PG279Q skjerm hos NetOnNet til 6990,- på Black Friday. Den har aldri vært billigere og aldri har jeg vært mer fornøyd med en skjerm så det kan faktisk komme noen veldig fine tilbud på en dag som denne. Gjelder å bruke prisguide og sunn fornuft ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Fælt så kritiske folk er til å bli slengt gode tilbud etter seg, da. :p

 

For meg personlig bruker jeg slike dager til å storhandle.

Det er stort sett utgående modeller som selges og ikke så billig heller, og folk fyller opp med varer de egentlig ikke trenger.

 

Det finnes unntak, men det beste er å styre unna.

 

Helt aldeles uenig. Hadde jeg ikke hatt disse tingene fra før av nylig årgang, ville jeg kjøpt PlayStation 4, TV, alt av hvitevarer, telefon, harddisk, nettbrett, øreplugger osv. bare utifra hva de store konsernene har forhåndsannonsert nå i Black Week. Det dukker også alltid opp juveler på nettbutikker på selve fredagen. 

 

Det eneste handler om å klare å navigere i jungelen, ha forhåndskunnskaper om produkter, og bruke Prisjakt sin prishistorikk aktivt før man klikker på handleknappen.  

 

Det er ved nyttårs / januarsalget at det blir solgt utgående modeller, ettersom det blir annonsert nye på CES osv. kort tid etter. Da er det ofte ganske tilsvarende priser som under Black Friday, men ikke nødvendigvis på akkurat de samme tingene. 

 

Det er etter min mening tullete å ikke følge med på slike dager, men det er nå bare meg. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Boikotter hardt og brutalt alle som tyvstarter Black Friday. De fortjener ingen kunder.

Kunne ikke vært mer enig! Det er faen ikke fredag hele uken!!! Mailboksen min er allerede full av "Black Friday hele uken" fra diverse butikker, men det gjør det faktisk lettere og sortere ut hvor jeg IKKE skal handle :p

Endret av Teodor1979
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...