Gå til innhold

– Red Redemption 2 blir «optimistisk»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Det er akkurat det de vil du skal gjøre. Altså at du skal kjøpe begge. Selv venter jeg på PC versjonen. Har god tid :)

 

Jepp! Kjøpte GTA:V til 360 og XBO når det kom dit. Vil gjerne ha det på PC men føler jeg har gitt de nok penger. Venter heller på at noen sender det som gift på steam :p

 

Venter også på PC-versjonen av RDR2. Blir nok verdt det.

Lenke til kommentar

Håper det kun er en hoved karakter, blir mye mer personlig, som i første RDR. Jeg tror vi skal spille som en yngre John Marston, med gjengen hans, det ville vært heftig! Og etter alt de tjente og tjener på GTA Online så regner jeg med det går med noen dollar til å lage dette spillet! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sikkert å banne i kjerka dette her, men jeg spilte nå RDR da det kom på Ps3 var det vel i sin tid.

Jeg elsker sandkassespill som GTA, men må ærlig si at for meg ble dette en midt på treet opplevelse. Missions var forsåvidt greie nok, men selve settingen med å ri på hester rundt omkring synes jeg var ganske døll.

Det var en del fete shootouts og missions i ren klassisk GTA stil der man skulle inn i et ranch/fort osv, men jevnt over var det mer kjedelig enn morsomt. Av høydepunkter var vel et ganske så heftig angrep på en gullgruve der man måtte drive vekselvis framrykking mellom forskjellige hus for å overleve. Så var det vel et angrep på et mexikansk fort som var brukbart.

I GTA storkoste jeg meg bare ved å cruise rundt i byer og landskap. I RDR var det overhodet ikke noe spennende å bevege seg med hest i landskapet.

Dette er kun MINE synspunkter på spillet og jeg lurer på om andre opplevde det på samme måte, eller om alle synes at dette var gull fra start til slutt?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Det er sikkert å banne i kjerka dette her, men jeg spilte nå RDR da det kom på Ps3 var det vel i sin tid.

 

Jeg elsker sandkassespill som GTA, men må ærlig si at for meg ble dette en midt på treet opplevelse. Missions var forsåvidt greie nok, men selve settingen med å ri på hester rundt omkring synes jeg var ganske døll.

 

Det var en del fete shootouts og missions i ren klassisk GTA stil der man skulle inn i et ranch/fort osv, men jevnt over var det mer kjedelig enn morsomt. Av høydepunkter var vel et ganske så heftig angrep på en gullgruve der man måtte drive vekselvis framrykking mellom forskjellige hus for å overleve. Så var det vel et angrep på et mexikansk fort som var brukbart.

 

I GTA storkoste jeg meg bare ved å cruise rundt i byer og landskap. I RDR var det overhodet ikke noe spennende å bevege seg med hest i landskapet.

 

Dette er kun MINE synspunkter på spillet og jeg lurer på om andre opplevde det på samme måte, eller om alle synes at dette var gull fra start til slutt?

 

Bare gull var det ikke, men jeg likte RDR mye bedre enn GTA V. Jeg har forsøkt å spille GTA V flere ganger men av en eller annen grunn fenger det ikke meg. Sist jeg installerte det på nytt fikk jeg overraskelsen over at det ikke hadde cloudsave (som jeg tar for gitt i omtrent alle spill som går gjennom Steam/Rockstar Social Club eller tilsvarende, så jeg tok ikke vare på save før jeg formaterte pc), så da mistet jeg helt motet og avinstallerte det igjen. 

 

Jeg tror det er et godt spill der, jeg har bare ikke funnet det. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg elsker sandkassespill som GTA, men må ærlig si at for meg ble dette en midt på treet opplevelse. Missions var forsåvidt greie nok, men selve settingen med å ri på hester rundt omkring synes jeg var ganske døll.

 

 

Sikkert fordi du glemte å kaste lasso på en fyr og dra han etter hesten. Eller stoppe og plukke blomster. Eller skyte fugler.

Jeg er litt enig. Jeg synes forsåvidt ikke det er så spennende å bare kjøre rundt i GTA V heller. Med mindre man gjør noe ut av det, eller har et formål. Man kan selvfølgelig ikke burne på hest, eller kjøre fort som faen på veiene da men.

 

For RDR hjelper det å være i det minste litt glad i western. For en som meg som ser på Bonanza hver helg, så er RDR midt i blinken  :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...