Gå til innhold

Slik ser PlayStation4 Pro ut inni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du merker vel PS4 støyer hvis du har det i et lite forsterker\tv skap som er mye mindre en bilde under viser.

nad-c350-byttes-i-nad-for-forsterker-367

 

Harddisken er ikke noe å skryte over nei, men tror fleste ville dratt av seg håret hvis sony gikk for Intel® SSD 600p Series 512GB

PCIe M.2

Da det er kjent selv SSD er det noen få sekunder raskere en hardisk, så PC har mere glede av SSD.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

 

"Pro"
> 5400rpm harddisk, ingen SSD
 
WTF?  :blink:
 
Selv en 7200rpm harddisk hadde vært en oppgradering, og de koster ikke så mye heller. Heter den PS4 "Pro" så forventer jeg at den har SSD. Hva holder Sony på med?

 

 

Det er billig. Det er det Sony holder på med.

 

Men ja, jeg er enig i at 7200 RPM burde vært minimum. Heldigvis har maskinen SATA 3.0-støtte.

Lenke til kommentar

 

"Pro"

> 5400rpm harddisk, ingen SSD

 

WTF? :blink:

 

Selv en 7200rpm harddisk hadde vært en oppgradering, og de koster ikke så mye heller. Heter den PS4 "Pro" så forventer jeg at den har SSD. Hva holder Sony på med?

 

Det er billig. Det er det Sony holder på med.

 

Men ja, jeg er enig i at 7200 RPM burde vært minimum. Heldigvis har maskinen SATA 3.0-støtte.

Men støtter OSet SSD og TRIM-funksjonalitet? Og eventuelt andre teknologier som er nødvendig for at en SSD skal få et langt og godt liv? Endret av Ash of Titan
Lenke til kommentar

 

 

25 watts vifte? Er ikke det veldig mye?

 

AtW

Det reagerte jeg også på. Så jeg testet hårføneren (med kald luft) og den tar faktisk 270 watt.

 

 

Det må vel være noe annet som trekker? Om man ser effekten på "Normale vifter" så er 25 Watt en ganske kraftig sak, det er mer enn en normal(?) baderomsvifte feks.

 

AtW

 

Aksialvifter har jo dårligere virkningsgrad. Men jeg er jo enig i at 25W later til å være ganske mye med tanke på at aksiale kabinettvifter typisk ligger mellom 1-4W.

25W er også mer enn hva en normal baderomsvifte trekker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...