Gå til innhold

Nå kan du styre Sonos-høyttalere direkte fra Spotify-appen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har jeg hatt med mitt Chromecast audio oppsett lenge :) (og var mye av grunnen til at jeg ikke gikk for de latterlig overprisede Sonos høyttalerne).

 

Chromecast og de fleste Sonosproduktener er jo ikke sammenliknbar. Chromecast fordrer at man har forsterker, høyttalere osv allerede. Og så er jo Sonosproduktene hakket freshere og brukeropplevelsen bedre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette har jeg hatt med mitt Chromecast audio oppsett lenge :) (og var mye av grunnen til at jeg ikke gikk for de latterlig overprisede Sonos høyttalerne).

 

Chromecast og de fleste Sonosproduktener er jo ikke sammenliknbar. Chromecast fordrer at man har forsterker, høyttalere osv allerede. Og så er jo Sonosproduktene hakket freshere og brukeropplevelsen bedre..

Brukeropplevelsen er nå ganske lik synes nå jeg.

"Alle" som har kjøpt sonos, hadde vel et anlegg før. Men sonos var først når det kom til skikkelig multiroom trådlåst. Hadde chromecast vært tilgjengelig for 5 år siden, tror jeg ikke sonos hadde casha in i de mengder de har gjort gitt,

Lenke til kommentar

 

Dette har jeg hatt med mitt Chromecast audio oppsett lenge :) (og var mye av grunnen til at jeg ikke gikk for de latterlig overprisede Sonos høyttalerne).

 

Chromecast og de fleste Sonosproduktener er jo ikke sammenliknbar. Chromecast fordrer at man har forsterker, høyttalere osv allerede. Og så er jo Sonosproduktene hakket freshere og brukeropplevelsen bedre..

Og det er en av grunnene til at jeg ikke har hoppet på Sonos-"toget" ennå, for jeg har opptil flere musikkanlegg fra før. Og Sonos Connect og Sonos Connect Amp er relativt kostbare greier, bare for å få trådløs styring og multiroom-funksjonalitet.

 

Tror jammen jeg får investere i flere Chromecast-enheter snart, om det fungerer så fint som Dingy og Frank Larsen forteller... ;-)

Lenke til kommentar

 

"Spotify-funksjonen alle Sonos-eiere har ventet på"

Dette stemmer ikke! Jeg er innehaver av 4 stk Sonoser, og jeg bruker Tidal. Så jeg har så aldeles ikke ventet på denne funksjonen...

Tidal-bruker er ikke en ekte Sonos-eier.

 

Er så glad i god lyd jeg, at jeg betaler litt ekstra pr. mnd for å få lossless lyd ut til mine Klipsch høytalere via Sonos Connect og NAD.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...