Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dishonored 2 absolutt , lever det opp til forvendingene har det potensialet for være et av mine favoritt spill noen ganger. At spillet kan runnes både non lethal and lethal med to forskjellige karakter høres jo kjempe bra ut så får vi se om det er.

 

Watchdogs 2 kanskje hvis det er bedre en eneren, det jeg har hørt høres lovende ut.

 

Final fantasy xv veldig sannsynlig ,ventet i 9 år noen har ventet i så mye som 10 så første traileren i 9 klasse tror jeg og det er 8-9 år siden minst Håper selv om spillet skal være trist at ikek favoritt karakterene mine dør.

 

fikk 3ds i en bytt avtale med en kamerat får et noen måneder sin så pokemon sun og moon er også fristende, spesielt siden jeg kommet tilbake til et pokemon humør.

 

Tyranni kanskje.

 

Infinite warfare bare pågrunn av mw 1 ,tviler på infinite warfare blir noe bra men , for all del.

 

Så får vi se om hvor bra steins gate 0 er ... til gode å spille eneren , men har det hjemme å hørt at det er fantastisk

Lenke til kommentar

Ser veldig frem til Dishonored 2. Det første spillet er et av mine absolutt favoritter fra forrige generasjon.

 

Watchdogs 2 tror jeg at jeg hopper over for nå, og kanskje heller plukker det opp på Steam jule- eller sommersalg en gang i fremtiden.

 

Jeg liker Final Fantasy serien, men liker best turbasert kampsystem og random encounters når det kommer til jRPG.

 

Skal ikke se bort fra at jeg plukker opp FM igjen etter at jeg har hoppet over noen år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...