Gå til innhold

Disse toppmodellene er nominert til årets mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung Galaxy S7 og S7 Edge har vunnet mange hjerter i år fra mitt ståsted som forhandler, og ser på disse som logiske valg til årets telefon :)

Resten kan jeg ikke skryte på meg å ha et balansert forhold til, da jeg tross alt jobber for Telia.... Men.... GO TELIA BYPORTEN!

EDIT: Det er 1 stk mindre T-er i posten over.

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar

Vil påstå at Huawei P9 er årets telefon, og Huawei Honor 8 er årets mobilkjøp.

 

Internett tilbyder må uten tvil være Altibox. En slik oppetid og stabilitet på linja har jeg ikke vært borti verken med Telenor eller Canal Digital.

 

S7 Edge har jo vært overlegent den beste telefonen i år. Honor 8 er jeg enig i at er ett av de beste kjøpene.

 

Mtp Internett, så varierer det veldig hvor du bor. Har kun positive ting å si om CD både når det gjelder stabilitet, lovet hastighet, oppetid og kundeservice :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal være spenstig og foreslå LG G5 som årets mest undervurderte telefon. Tror de fleste ikke ønsker å ta i den med ildtang engang, etter utallige tester med fokus på ikke-premium følelse i hånden. Og latterlige moduler. Men sånn egentlig så er det en fantastisk telefon.

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S7 og S7 Edge har vunnet mange hjerter i år fra mitt ståsted som forhandler, og ser på disse som logiske valg til årets telefon :)

 

Resten kan jeg ikke skryte på meg å ha ett balansert forhold til, da jeg tross alt jobber for Telia.... Men.... GO TELIA BYPORTEN!

 

Påstår du at du har flere balanserte forhold til resten?

Ett er tallord og angir derfor antall!

Lenke til kommentar

Det er lenge siden det kom noen banebrytende telefon. Iht kriteriene gitt i artikkelen er det dermed ingen telefoner som fortjener noen pris i år. Om noen skulle fremheves så vil jeg peke på iPhone SE som i det minste bryter trenden med at alle telefoner med tilfredsstillende ytelse må være digre monstre og tunge som mursteiner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg beklager, men hvor stor verdi har en slik pris når hovedsponsoren (Samsung) er en av kandidatene? Sidesponsorer inkluderer også Sony og Huawei. Burde ikke sponsorer også oppgis i artikkelen?

 

Jeg håper forøvrig at sponsorer blir klart oppgitt når vinneren kåres, ellers vil det være farlig nær med å bryte "Vær varsom"-plakaten, punkt 2.8:

 

 

 

2.8 (...)Hvis redaksjonelt stoff er sponset, eller et program har produktplasseringer, skal dette være åpenbart for publikum. Sponsing skal alltid være tydelig merket. (...) Direkte utgifter til journalistisk virksomhet skal som hovedregel betales av redaksjonen selv. Ved unntak skal publikum gjøres tydelig oppmerksom på hva som er finansiert av utenforstående interesser.
Lenke til kommentar

 

Samsung Galaxy S7 og S7 Edge har vunnet mange hjerter i år fra mitt ståsted som forhandler, og ser på disse som logiske valg til årets telefon :)

 

Resten kan jeg ikke skryte på meg å ha ett balansert forhold til, da jeg tross alt jobber for Telia.... Men.... GO TELIA BYPORTEN!

Påstår du at du har flere balanserte forhold til resten?

Ett er tallord og angir derfor antall!

 

Dårlig språk meg, takk for korreksjon.

Lenke til kommentar

Dette er dårlige greier. Dere definerer kriteriene for å vinne for vidt, noe som fører til at de nominerte ikke nødvendigvis er de "beste" mobiltelefonene.

 

"Banebrytende" kan være mer enn salgstall sier dere. Likevel nominerer dere iPhone to ganger, telefoner har økt i pris uten noen innovasjon. Hvorfor?

 

"På markedet" er tvetydig. I verden eller i Norge? Hvis dere vil kåre "årets" telefon taler tolkning for at dette gjelder verdensmarkedet. Likevel har dere kun nominert telefoner som er lansert på det norske markedet. Men denne distinksjonen gjør at Note 7 mister plass på lista, som er gunstig fordi den telefonen nok ville vunnet ellers.

 

"det tidspunkt da fristen for deltakelse i årets Tek Awards er satt". Jaså, så da er vel nyere telefoner f.eks. lansert av Xiaomi, ZTE, Meizu, Le, Nubia, også inkludert? For øvrig merkelig at disse merkene ikke engang havner i "best kjøp"-kategorien.

 

Dette er bare tull. Kriteriene deres er de facto mobiltelefoner VI HAR TESTET og som er forventet å kunne være BESTSELGERE på det NORSKE markedet TIL OG MED DEN SISTE MOBILEN vi testet før denne artikkelen. Ikke kom og lure rundt med generelle kriterier når dere velger å ekskludere telefoner som faller innenfor deres egne kriterier.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...