Gå til innhold

Slik blir Xiaomis neste brettmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Sony Xperia Z Ultra og den var 6.44" ,men alt for tynn og ble bøyd med knust skjerm og digitizer.. Ræva telefon..

 

Har idag Xiaomi Redmi Note 3pro (Chinese Edition). Jeg tror ikke man får mer telefon for pengene idag. Hadde riktignok bestilt International Edition med 800mhz LTE idag ,men med den byggekvaliteten, ytelse og batteritid så er den uansett fenomenal.

HW.no snakker om telefoner med snapdragon 410 som bra,mens Xiaomi Redmi note 3pro har Snapdragon 650 (Ytelsesmessig mellom SNapdragon 808 og 810) og 10timer onscreentime

 

Blitt litt Xiaomifrelst etter å ha hatt flere av produktene deres

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Sony Xperia Z Ultra og den var 6.44" ,men alt for tynn og ble bøyd med knust skjerm og digitizer.. Ræva telefon..

 

Har idag Xiaomi Redmi Note 3pro (Chinese Edition). Jeg tror ikke man får mer telefon for pengene idag. Hadde riktignok bestilt International Edition med 800mhz LTE idag ,men med den byggekvaliteten, ytelse og batteritid så er den uansett fenomenal.

HW.no snakker om telefoner med snapdragon 410 som bra,mens Xiaomi Redmi note 3pro har Snapdragon 650 (Ytelsesmessig mellom SNapdragon 808 og 810) og 10timer onscreentime

 

Blitt litt Xiaomifrelst etter å ha hatt flere av produktene deres

 

Jeg har akkurat den samme mobilen! Uten 800mhz støtte jeg og da, men har ikke plaget meg egentlig til nå. Min ble dessverre litt bøyd en dag jeg mistet den i vasken, var bare å bøye den tilbake igjen, og den ble like fin igjen etterpå :p

Men det er vel den beste android mobilen jeg har hatt til nå, og den første android mobilen jeg ikke har rootet + custom firmware på!

 

Har også en hel del xiaomi stuff, blant annet en luftrenser, headset, powerbank, lader og aktivitetsarmbånd, og alt har vært helt supert!

 

Kall meg gjerne fanboy, men til den prisen er jeg storfornøyd^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...